Bloggari-ilta Oulun Make Up Storessa | Kissanpäiväkimara: Bloggari-ilta Oulun Make Up Storessa

maanantai 15. syyskuuta 2014

Bloggari-ilta Oulun Make Up Storessa

makeupstoreoulutania
(c)Tania
Monen muun bloggarin tavoin mäkin piipahdin Oulun Make Up Storen bloggari-illassa keskiviikkona. Merkki ja liike on mulle jo tosi tuttuja, sillä oon käynyt tuolla niin asiakkaana kuin työn merkeissäkin useampaan kertaan, ja kaikki hommat on aina sujuneet kuin vettä vaan. Make Up Store on ihan ehdottomasti yksi lemppariliikkeistäni Oulussa, joten kun sain kutsun bloggari-iltaan, olin innolla mukana. Kuulostaa kauheelta maksetulta mainokselta, mutta oon ihan aidosti tätä mieltä.

makeupstoreoulu

makeupstorerita
Rita & Tiina
makeupstorepaulatiina
Ihana Paula, joka teki mulle myös häämeikin. (c)Tiina


Illan aikana Make Up Storen tytöt Paula ja Rita esittelivät meille syyskuun lookin, Screamin, ihan käytännössä, kun Rita meikkasi Tiinan lookin tuotteilla. Tiina tekikin tarkemman postauksen meikistään omaan blogiinsa, joten kannattaa tsekata tuotetiedot sieltä. Illan aikana myös me muut tytöt päästiin testaamaan haluamiamme tuotteita, kun yhdelle jos toiselle meistä etsittiin sopivan värisiä huulipunia, luomivärejä ja muita. Make Up Storen luomivärit on jo kauan olleet mun lemppareita, mutta niiden lisäksi olen suosinut myös silmänrajauskyniä ja huulipunia, jotka on syyskuun ajan tarjouksessa vain 11 euroa. Mä ostinkin itselleni uuden huulipunan ja huultenrajauskynän. Saatiin mukaamme myös pienet tuotelahjat, mutta noita tuotteita esittelen myöhemmin. 

makeupstoreeyesanni
(c)Anni
makeupstoreproductsmakeupstorenails

Parasta illan antia mulle oli kuitenkin se, että pääsin kerrankin tapaamaan muita oululaisia bloggaajia ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Muut oli käyneet jo ennen Make Up Storelle tuloa kahvilla keskenään, mutta mäkin pääsin hyvin porukkaan mukaan, vaikka ehdin saapumaan paikalle vasta suoraan liikkeeseen. Kaikki tytöt, joille ehdin illan aikana juttelemaan olivat tosi mukavia. Toivottavasti pääsen vielä toiste tutustumaan paremmin muihinkin tyttöihin.

makeupstoreryhmätiina
Enni, Tiina, minä, Tania, Heidi, Emilia, Emmi, Vilma, Elisa ja Anni. (c)Tiina

10 kommenttia:

  1. Ihana saada lukea ja nähdä sunki kuvia tuosta illasta! Kiva kun sieki pääsit mukaan!:)

    VastaaPoista
  2. Olin niin mielissään, kun tällaista kerrankin täällä järjestettiin ja ilta oli tosi onnistunut. Sun kanssa en vaan oikein ehtinyt illan aikana porista, mutta otetaan ehdottomasti ens kerralla jutuissa kiinni ja tutustutaan paremmin, vaikutit sen verran symppikseltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti! :) Tuolla oli tosiaan sen verran hässäkkää, että kaikkien kanssa ei millään ehtinyt juttelemaan kunnolla :)

      Poista
  3. Muistan, kun kerroit käyneesi siinä meikinopastuksessakin :) Pitäis vaikka ens viikolle varailla sitä aikaa. Odotan sitä kyllä niin innolla, niin saa uusia vinkkejä meikkaukseen, kun on ite tottunu tekeen saman kaavan mukaan. Hyvin oon toteuttanut tämän postauksen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä oon tosiaan käynyt meikinopastuksessa (eli häämeikissä) ja sit sellasella ryhmäkurssilla :) Ja kerran oon nypityttänyt kulmakarvatkin :D Ne uudet vinkit on kyllä aina kivoja, varsinkin kun oon itse normaalisti niin "tylsä" meikkaaja, eli suosin tosi luonnollista meikkiä.

      Poista
  4. Olipa kiva lukea ja nähdä sultakin kuvia illasta! :) Me ei taidettu keretä vaihtamaan muutamaa sanaa enempää, mutta ensi kerralla paremmin! Mukava kun pääsit mukaan :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja joo, ensi kerralla sitten jutellaan enemmän! :)

      Poista
  5. Luin nämä sun postaukse läpi, että oppis tietämään vähen enempi susta! Jäi rupattelu tuolle iltaa vähemmälle nimittäin, mutta ens kerralla sitten lisää! ;) Viimestään Sitalla nähään, olit muistaakseni sinne tulossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen joo tulossa Sitalle :) Siellä nähdään! Mullakin on teidän muiden blogeissa aika paljon kahlattavaa vielä :)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!