Jäähyväiset kesälle | Kissanpäiväkimara: Jäähyväiset kesälle

maanantai 8. syyskuuta 2014

Jäähyväiset kesälle

Jep, se alkaa ihan kaikin puolin olla syksy nyt. Kesä oli kummallinen, mutta ihana. Alkuun oli pari viikkoa hellettä, sitten niin kylmä, että toimituksen naiset kulki ympäriinsä viltit niskassa. Suurimman osan kesää vietin ilman blogia ja kameroita, mutta jotain tarttui Instagramin muistiinkin.
    kesäkollaasi1

Mun kesä lähti liikkeelle parin viikon flunssalla, vaatekaapin siivouksella ja bileilloilla kavereiden kanssa. Oli jotenkin mahtava fiilis, kun istuttiin yksi aamuyö torinrannassa syömässä pizzaa ja katselemassa maisemia. Sellanen tässä ja nyt elossa -fiilis. Kesän alussa ihastuin myös edellisessä postauksessa hehkuttamiini EOS-huulirasvoihin.

kesäkollaasi2

Tänä kesänä kunnostauduttiin myös meidän parvekkeen käytössä, ja ollaan vietetty siellä kunnon parisuhdeaikaa niin lettukestien kuin viini-iltojen merkeissä. Siellä tuli myös nukuttua kuumimpien helteiden aikaan kesän parhaat yöunet, kun sängyssä oli ihan liian kuuma. Ulkona nukkumisessa on jotain ihan mielettömän kivaa, vaikka sit nukkuiskin ihan vaan omalla partsilla.

kesäkollaasi3

Tänä kesänä oon myös syönyt tuttuun tapaan paljon tuoreita herneitä ja mansikoita, sekä sushia. Oon myös ehkä vähän rakastunut Tornion Hevi's Delin lankkupizzoihin. 

kesäkollaasi4

Oon myös tehnyt pieniä retkiä niin Luulajaan kuin suvun mökille Taivalkoskelle. Yllätin myös J:n minilomalla Oulun Edeniin vuosipäivän kunniaksi. Mulle kesään kuuluu aina autossa istumista, ja mä itseasiassa tykkäänkin automatkoista, tulee aina lapsuus mieleen, kun kierrettiin Suomea perheen kanssa. Nykyään on vielä kivempaa kun voi ajaa myös itse.

kesäkollaasi5

Muutama ihan random-räpsy tähän väliin, Koska itse olen käsityötaidoton, serkkuni virkkasi mulle superkivan rantarepun kesän alussa. Söin myös kaksi jätskiä kesän aikana, joista toisen (kesän eka!!!) tiputin maahan heti muutaman lipaisun jälkeen, blää. Robert's Coffeen jugurttijätski mansikoilla, valkosuklaalla ja vadelmakastikkeella oli aika taivaallisen hyvää. Oon myös elvytellyt kirjoitusharrastustani kesän aikana, ja aloittanut taas säännöllisen päiväkirjan pidon. Toki mun piti tuolloin ostaa myös uusi penaali ja kyniä, ja noita A5-kokoisia ruutuvihkoja mä käytän aina työkeikoilla.

kesäkollaasi6

Kesän aikana sain myös takaisin vuoden hukkateillä olleet lemppariaurinkolasini, ihastuin Cafe Roosterin brunssiin ja vietin rantapäivää kevyen lukemisen kera Hailuodossa lähes autiolla rannalla. Juhannuksena ehdin myös parantaa maailmaa sisarusten ja tädin perheen kanssa mökkimme kodassa. Mä käyn nykyään suvun mökillä tosi harvoin, sillä me J:n kanssa kaivattaisiin sellasta ihan kokonaisvaltaista omaa rauhaa, ja tuolla on lähes aina muitakin. Sama homma J:n vanhempien mökin kanssa. Siksipä me ollaankin katseltu vähän sillä silmällä josko löydettäisiin ihan oma mökki, mutta toistaiseksi ollaan kuitenkin vielä odottelemassa sen hankinnan kanssa.

kesäkollaasi7

Oon tänä kesänä myös viettänyt paljon aikaa pikkusiskoni Nooran kanssa, fiilistellyt Qstockia ihan kahdestaan J:n kanssa sekä vienyt serkkutyttöni drinksuille. Viimeisimmästä seurasi ihan kaamea ikäkriisi, sillä mun pään sisällä serku on edelleen jotain 10-vuotiaita. Asiaa ei myöskään ihan kauheasti helpottanut se, että me päädyttiin Tivoliin, joka oli muuttunut kamalasti sitten viime visiittini... ööö, nelisen vuotta sitten? ja tunsin olevani ihan täysin väärässä paikassa. Kesän parhaana työpäivänä pääsin haastattelemaan Aku Ankkaa Reinikaista Jukka Rasilaa. Sisäinen fanityttöni kiljahtelee edelleen tota kuvaa katsoessani.

Ja vaikka kesä oli superkiva, niin siirryn silti ihan mielelläni syksyyn. Ei siksi että se olisi jotenkin pukeutumisen parasta aikaa tai uusi alku tai mitään, vaan ihan vaan siksi, että pitkän kesäloman jälkeen on ihan kiva alkaa taas saada jotain järjestystä elämään ja rytmiä arkeen, kun en kuitenkaan osaa olla toimettomana kotonakaan.

Millainen teidän kesä oli?

2 kommenttia:

  1. kannattaa myös maistaa hevizone pitsaa valinnaisilla täytteillä vaikka. on niiiin hyviä :)

    VastaaPoista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!