Onnellinen | Kissanpäiväkimara: Onnellinen

tiistai 16. syyskuuta 2014

Onnellinen

ainolanpuisto4ainolanpuisto5

Tänään olen onnellinen, koska...

... olen viime aikoina nukkunut paremmin kuin vuosiin, sillä hankimme hiljattain J:n kanssa uuden sängyn.
... olen saanut viettää paljon aikaa rakkaiden ystävien kanssa.
... kirjoittaminen sujuu taas paremmin kuin aikoihin.
... mua odottaa ihan kohta iltapalaksi tuore leipä.
... mulla on muutamia uusia kivoja kosmetiikkajuttuja odottamassa testausta.
... olen päässyt pussailemaan kissanpentuja melkein viikoittan viimeisen kuukauden aikana.
... koulumotivaationi on taas kasvussa, kun pääsen vihdoin taas opiskelemaan niitä juttuja, jotka oikeasti kiinnostavat.
... tiedän jo, milloin lähden seuraavan kerran Walesiin.
... olen viime aikoina päässyt tapaamaan paljon uusia, kivoja ihmisiä.
... mulla on hyllyssä uutta luettavaa odottamassa vuoroaan.
... tänään paistoi aurinko.

ainolanpuistoainolanpuisto2

... mulla on vielä monta levyllistä Aeron minttusuklaata ja lähes täysi paketti Aeron minttukaakaota jäljellä lievittämään Walesin ikävää.
... vanhin vauvoistani, Tipu-kissa on nykyään tosi hellyydenkipeä ja kurnuttaa joka aamu kyljessä kiinni aamuruuan jälkeen.
... kuopuksemme, Senni-koira alkaa osoittaa aikuistumisen ja rauhoittumisen merkkejä, vihdoinkin.
... Peppi nyt vaan on niin sairaan kaunis ja ärsyttävä kissadiiva.
... olen taas tänä syksynä huomannut, miten olen yhä varmempi itsestäni, enkä ujostele tai arkaile.
... tulossa on pitkästä aikaa taas ihan rento viikonloppu ilman ihmeempiä suunnitelmia, lukuunottamatta sunnuntain valokuvausreissua Iihin.
... mun uudet kaksipuoliset helmikorvikset ei pistä korvantauksia kun niiden kanssa erehtyy nukkumaan.
... olen oppinut uuden kampauksen, joka sopii myös juhliin sen ainaisen valkkinutturan tilalta.
... mun tukka muutenkin alkaa olla taas aika uskomattomissa pituuksissa.
... olen huomannut viime aikoina, että mä olen oikeasti onnistunut olemaan ystävilleni avuksi.
... syksy ja ruska etenevät vauhdilla.
... asun pirun kivassa kaupungissa.
... elämä nyt vaan on aika kivaa ♥

ainolanpuisto3

16 kommenttia:

  1. Tuli hyvä mieli tätä lukiessa ♡ tunnelmallisia kuvia :) viimenen etenkin aivan ihana ♡

    VastaaPoista
  2. Vautsi kauniita kuvia! Ja ihanan positiivinen postaus. <3

    VastaaPoista
  3. Kauniit kuvat ja ihanan positiivinen postaus. :)

    VastaaPoista
  4. Ei hitsi että tuli näistä kuvista semmonen fiilis että pakko päästä kuvailemaan Ainolan puistoon asap *___* Harmi vaan että ei oo kameraa tällä hetkellä.......

    Pitäs kyllä itekkin joskus listata tämmösiä positiivisuusasioita, ni ehkä ois parempi fiilis useammin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kamerattomuus on kyllä aika kaameeta! :/

      Mutta joo, kummasti sitä tulee paremmalle mielelle, kun keskittyy niihin positiivisiin juttuihin elämässä negistelyn sijaan :D

      Poista
  5. Oi kun ihania kuvia! :) <3 Ja ton viimeisen kuvan takia tajusin taas, että Oulu on aika kiva.

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana postaus, ja ihan mahtavat kuvat! :o ♥ Oon itsekin joskus tehnyt tän tyyppisen postauksen, ja sitä tehdessä alko hoksaamaan asioita, mitkä oikeasti on hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Joo, nää on tosiaan niitä juttuja, mitkä oikeesti auttaa huomaamaan, et mitä sitä turhia valittamaan kun on näin monta kivaakin juttua elämässä :)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!