Lokakuun parhaat ostokset | Kissanpäiväkimara: Lokakuun parhaat ostokset

torstai 23. lokakuuta 2014

Lokakuun parhaat ostokset

Näin lokakuussa mä olen shoppaillut ihan liikaa, mutta en kadu sitä hetkeäkään, sillä kaikki ostokset on osuneet ihan nappiin. Iso osa tavaroista on ollut sellaisia, joita olen metsästänyt jo pidempään loput sitten tuurilla tulleet vastaan just nyt. Tässä postauksessa esittelenkin siis muutaman parhaan löydön.

Vanhan blogin puolella pidin puolisen vuotta ostospäiväkirjaa, ja olen harkinnut sen aloittamista uudestaankin, mutta vielä toistaiseksi en ole muistanut kirjata ostoksia tarpeeksi aktiivisesti ylös. Katsotaan, jos vaikka vuoden alusta saisi korjattua taas tilannetta... 

vsfragrancemist

Aloitetaan ensinnäkin tästä Victoria's Secretin Fragrance Mististä. Ostin häämatkaltamme New Yorkista pienemmän pullon Pink Fresh & Clean Body Mistiä, ja ihastuin kovasti. Ihan harmitti, etten ostanut tuoksuja enempää. Viime viikolla bongasin sitten sähköpostistani ilmoituksen, että kaikkiin Suomen Glittereihin tulisi myyntiin pieni erä Fragrance Mistejä tänään torstaina. Neljästä eri tuoksuvaihtoehdosta Pure Seduction houkutteli etukäteen eniten. Aamupäivästä ajelin Zeppeliniin ja totesin, että muita tuoksuja ei ollut enää edes jäljellä, jos niitä oli Zeppeliniin edes tullut. Tämä lähti siis mukaani ja olen tuoksutellut tuota koko päivän vallan tyytyväisenä. Näitä jos siis mielii saada, kannattaa suunnata lähimpään Glitteriin pikimiten! 

sechevite

Toinen suosikkiostos on sekin kosmetiikkapuolelta. Kävin maanantaina Torniossa, ja Kicksissä pistäytyessäni bongasin paljon hehkutetun Seche Vite -pikakuivattajan, josta oon kuullut ekan kerran jo pari vuotta sitten, mutta ollut aina hiukan skeptinen. Mähän suorastaan rakastan kynsilakkoja, mutta harvoin mulla kynsissä on mitään, sillä en vaan jaksa odotella lakan kuivumista ikuisuuksia. Tää pikkupullo on kuitenkin tainnut ratkaista sen ongelman, sillä tän kanssa kynnet kuivuu ihan oikeasti parissa minuutissa. Oon ehkä rakastunut!

vagabondshoes

Kuun alussa oli tietty Hullut Päivät, joiden parhaana ostoksena nappasin mukaan nämä Vagabondin nahkanilkkurit. Mulla on jo kauan aikaa ollut haussa matalat, korottomat nilkkurit, joita voisin käyttää niin housujen kuin helmojenkin kanssa ja niin arkena kuin siistimpää pukeutumista vaativissa tilanteissa. Ja hitto että on muuten ollut vaikea löytää! Kaikki on olleet liian möhköjä tai liian kalliita, pohjat on olleet liian liukkaat, eivät oo sopineet mun jalan mallille, ovat hiostavaa keinonahkaa ja ties mitä muuta vielä. Nämä kuitenkin täyttivät kaikki kriteerit ja mahtuivat vielä vallan mainiosti budjettiinkin! Nää onkin päässeet jo moneen kertaan käyttöön, enkä löydä näistä mitään muuta vikaa kuin se, että nauhojen kanssa pelaaminen on vähän hidasta, kun näissä ei ole vetoketjuja sivulla. Mutta se nyt on niin pieni juttu, että en valita.

plussizesweaters

Ja viimeisimpänä kaksi uutta lempparineuletta. Puhuin tuossa pari postausta aiemmin, miten käytän tosi neutraaleja värejä pukeutumisessani nykyään. No, nyt tultiin sitten ulos mukavuusalueelta ja lujaa, kun ihastuin Cubuksen alerekissä hengailleeseen palmikkoneuleeseen. Tää oli ainoa laatuaan koko liikkeessä, just mun kokoa, 60% puuvillaa ja maksoi alle kahdeksan euroa. Ylläri, että tarvitsin harkitsemisaikaa tän kohdalla noin kaksi sekuntia ennen kassalle kantamista. 

Elloksen kashmirneuleita olen ostellut jo viime talvena, mutta nyt tilasin tämän harmaan yksilön kotiin reilulla alennuksella ja tosi reilussa koossa. Nyt mulla on siis supermukava ja laadukas löllöneule kylmiin talvipäiviin, enkä voisi olla tyytyväisempi!

Mitäs te piditte ostoksista? Onko joku muu tehnyt loistavia löytöjä viime aikoina?

6 kommenttia:

  1. Tuo palmikkoneule on niin ihana ja sopii sulle :) hyviä hankintoja!

    VastaaPoista
  2. Vagabondin "tyttömaiharit" on kyllä huippu ostos! Mulla on lähes samanlaiset, mutta vetoketjulla ollut käytössä nyt 5 vuotta, ja hyvin kestää festareista räntäkeleihin! Tosin pohja on alkanut mennä ajanmyötä liukkkaammaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä ajattelinkin et Vagabondit yleensä kestää aikaa :)

      Poista
  3. Tosi ihania lemppareita ja noi neuleet sopii sulle tosi hyvin! :) Toi pikakuivattaja ois varmaan minunkin juttu jos jaksaisin lakkailla kynsiä, oon niin malttamaton :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Toi pikakuivattaja on kyllä mullistanut mun kynsien lakkauksen ihan täysin! :D

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!