Oulun bloggaajien pikkujoulut | Kissanpäiväkimara: Oulun bloggaajien pikkujoulut

tiistai 11. marraskuuta 2014

Oulun bloggaajien pikkujoulut

oulupikkujoulut1

Lauantaina kokoonnuttiin taas oululaisten bloggaajien kesken viettämään iltaa pikkujoulujen merkeissä. Oltiin varattu Oulun rakennusmestariyhdistyksen kabinettitilat alkuillaksi ja tuotiin taas porukalle syötävää nyyttäriperiaatteella. Ohjelmassa oli myös pienten pikkujoululahjojen jakoa, mutta koska mä olin onnistunut unohtamaan oman lahjani kotiin, en sit osallistunut siihen osioon. Buu!

Mä olen onnekseni osunut aika harvaan kuvaan illan aikana. Mun illan lookki oli sen verran mun normaalista tyylistä poikkeava (nahkahame ja tukka lettinutturalla), että näin jälkeenpäin tuntuu, että oon näyttänyt ihan kamalalta. Mutta hauskaa mulla joka tapauksessa oli! 

oulunpikkujoulut3
oulunpikkujoulut4
Ruokakuvat © Nina
Tarjolla oli taas iso kasa herkkuja, joista erityisesti mun mieleen olivat Jennan tekemät cake popsit ja Elisan tekemät lihapullat. Lisäksi oli muun muassa glögiä, juustokakkuja, konvehteja, dippivihanneksia ja suolakeksejä ja ruissipsejä perunasalaatilla. Ihana kun nää naiset osaa leipoa ja kokata, itse kun oon edelleen ihan käsi keittiössä. Vallan iskee huono omatunto, kun viimeksi Sitan luona mun salaatti oli tehty periaatteella "mitä vähemmän pilkottavaa, sen parempi" ja nyt tosiaan vein ihan vaan niitä suolakeksejä ja tuorejuustoja, kun toiset oli tehneet melkeinpä kaiken itse alusta asti.

Jumituin suurimmaksi osaksi iltaa Sariannan, Reetan, Tiinan ja Mellan seuraan, ja taas jäi harmittamaan, etten tullut jutelleeksi useammille ihmisille, mutta suurin osa illan seurasta oli onneksi uusia tuttavuuksia. Loppuillaksi me siirryttiin vielä Apolloon tanssimaan, ja olin ihan mielissäni kun DJ soitti paljon ysäriä ♥. Mä lähdin kotiin lopulta joskus kahden aikaan mielissäni siitä, miten kiva porukka meillä on tässä syksyn aikana muotoutunut. Me ollaan kaikki aika erilaisia keskenämme, mutta silti tuossa porukassa uskaltaa olla oma itsensä, eikä kenelläkään tarvitse nolostella. Blogejakin meillä on ihan laidasta laitaan tuhansien lukijoiden blogeista muutamien kymmenien llukijoiden blogeihin ja blogiurien pituuskin vaihtelee. Joku on blogannut 12 vuotta, joku toinen vasta pari kuukautta. Ja kaikki niin kauniita ja ihania naisia! 

oulunpikkujoulut5
©Laura
oulunpikkujoulut2

Käykää toki tsekkailemassa muidenkin paikalla olleiden blogeja: Enni, Jenna, Anni, Emmi, Laura, Tiina, Anna, Heidi, Anna, Reetta, SariannaMia, EmiliaMella, NinaTaniaElisa Essi ja Jossu

24 kommenttia:

  1. Oon kyllä niin samaa mieltä kanssasi! Ihana, kun meillä on tällainen porukka :) Ja tuntuu, että nämä iltamat on kerta toisensa jälkeen hauskempia, kun ihmiset pääsee kunnolla tutustumaan toisiinsa.
    Ja minusta olit kyllä hyvän näköisenä liikenteessä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ihana porukka on! :) Ja kiitti! Mun kompleksit todennäköisesti johtu vaan siitä että oli liikaa uusia juttuja yhdelle illalle omassa ulkonäössä :D

      Poista
  2. Haha mitä vimpassa kuvassa tapahtuu tuossa sun kohdalla :D Ihana postaus Tiina <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juoksin kameran luota kuvaan tonne keskiriviin kyykkimään ni tasapaino petti ja kaaduin taaksepäin :D Mutta toi on kyl musta ihan mahtava kuva! :D

      Poista
  3. Tiina näin rehellisesti sanottuna mä tykkäsin sun asusta tosi paljon! Ja sun hiukset oli todella kauniisti! Minusta siis nappi valinta :) kiva että lähdit baariin mukaan :) ja mitä meidän böogiryhmään tulee niin on kyllä niin huippu porukka ♡ ihanaa kun kaikki ollaan erilaisia, mutta silti tullaa hyvin juttuun ja arvostetaan toisiamme :) mun lemppareita oli kans just noi samat herkut, josta kans maintsin blogissa :D täällä toinen ei onnistunut keittiöemäntä :D haha!

    VastaaPoista
  4. Sä oot ihan huippu tyyppi ja oli kiva jutskailla sun kanssa sekä tanssia ysäribiittien tahtiin baarissa! Ysärimusa on 5/5! :D Ja ois niin kiva nähdä muutenkin jossain hengailun merkeissä! :) Hyvin toteutettu postaus ja toi viimenen kuva haha! :D Eikä tarvii ulkonäkökomplekseja potea, kun kauniina olit liikenteessä! ^_^
    xoxo Mella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti! <3 Ja hei joo, ehottomasti pitää hengailla muutenkin! :)

      Poista
  5. Minusta sinun asu oli hyvin tyylikäs ja naisellinen sekä ennen kaikkea pikkujouluihin sopiva! :) Punainen ei vois parempi väri ollakkaan pikkujouluteemaan ;> Kivan postauksen oot saanu aikaseksi illasta. Yhdyn kyllä samaan, että on niin kivaa miten erinlaisia me kaikki ollaankaan. Ois niin tylsää ja uuvuttavaa jos oltais kaikki samanlaisia ja kaikilla samanlaiset blogit, vaatetyylit yms ;D Harmi ettei ehditty porista illan aikana lainkaan, mutta jospa seuraavalla kerralla sitten.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOi kiitos! Joo, mullakin jäi harmittaan etten sun kanssa ehtinyt juttelemaan, mutta ens kerralla sitte! :)

      Poista
  6. Tuo vipa kuva on niin huippu, en kestä! xD Samaa sanon ku muutkin: olit oikeasti kauniina tuolla, välillä on hyvä kokeillakin jotain erilaisia juttuja! :) Sopi nimittäin hyvin sulle niin asu kuin kampauskin! <3 Ja oon kyllä otettu kun tykkäsit mun lihapullista! ;D

    VastaaPoista
  7. Voih mulla niin harmitti, kun en mitään herkkuja tuonut tarjoiltavaksi ja sitten en saanut kokea samoja makuelämyksiä kuin te muut! Tuo lettikampaus oli todella upea ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisit syöny vaan! Mun käsittääkseni se "tuo jotain, saa jotain" periaate koski vaan niitä lahjoja ja ruokia oli kaikilla lupa syödä? :D

      Poista
  8. Mää katoin kyllä koko illan, että olit ihan superhyvännäköinen noissa vaatteissa ja samanmoisen nahkahameen kotiuttaisin kyllä mielelläni itellekin :) Oli ihan huippu ilta ja erityisesti loppuillan tanssit tällä porukalla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOi kiitos! :) Tosiaan veikkaan et mulla tais se iskee et oli liikaa uutta yhdellä kertaa niin en nyt osaa kattoo itteeni :D

      Poista
  9. Tiina sun asuhan näytti tosi hyvälle! Varsinkin tuo hame sopi sulle tois hyvin!! ;) Oli kyllä hauska ilta ja meillä oli kyllä huippu jutut loppuillasta sun kanssa! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Enempi mulla olikin ongelma tukan kanssa :D Mut kiitti <3 Olit kyl ihan parasta seuraa! :D

      Poista
  10. Voi, mukava kuulla että teillä oli kiva ilta :)

    VastaaPoista
  11. Kivat kuvat oot valinnnut. :) Ihailin sitä sun kampausta ja haikailin, että voisinpa itsekin tehdä noin ihania lettikampauksia. Ja sun asu oli myös kiva. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) se on tiiätkö itseasiassa tosi helppo tehdä, vaatii vaan jonku verran mittaa hiuksilta. Siinä on vaan viis ihan normaalia lettiä toistensa ympäri kiedottuna :)

      Poista
  12. Hahahah no nyt on kyllä ylivoimasesti paras kuva minusta tuo alin :---D En oo uskaltanu ees lukea kenenkää postauksia tuolta pikkujouluista ku näin yhen ryhmäkuvan ja totesin että mun paikka on kameran toisella puolen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, no iteki viihdyn mieluummin just samalla puolella kameraa kun sä, eli ymmärrän sun tunteen :D

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!