Päivän asu #6 -- Mukavuusalueen ulkopuolella, taas | Kissanpäiväkimara: Päivän asu #6 -- Mukavuusalueen ulkopuolella, taas

sunnuntai 2. marraskuuta 2014

Päivän asu #6 -- Mukavuusalueen ulkopuolella, taas

neulemekko3

Mekko - NOOM
Kengät - Vagabond 
Laukku - Deena & Ozzy

Mä olen ehdottomasti enemmän housujen ystävä kuin mekkotyttöjä. Silti mun oli pakko ostaa Hulluilla Päivillä vastaan tullut NOOMin neulemekko, joka oli just mukavan mallinen ja tarpeeksi pitkä. Tykkään myös tuosta yläosan kuvioinnista. Mekko pääsi neitsytmatkalleen viime viikolla kun käytiin taas perinteisesti kahvittelemassa Bisketissä Sitan kanssa. Aivan täysin rentona en vielä osannut lopulta olla asukuvia kuvatessa, ja se kyllä näkyy, mutta menkööt, välillä pitää tosiaan kokeilla niitä harvinaisempiakin juttuja, kuten jo lökäpöksyjen kohdalla todettiin. Mukana oli myös tän hetken lempparilaukkuni, sekä Vagabondin nahkanilkkurit, joista jo edellisessä postauksessa kerroinkin. Tukka oli letillä ja näyttää jotenkin hassulta näissä kuvissa, mutta meikistä tykkäsin kovasti, mulla oli eilen ekaa kertaa testissä Make Up Storesta ostamani uusi tummansininen luomiväri. Mulla on tässä ensi viikolla tulossa postaus myös suosikkimeikeistäni. 

neulemekko1

Mä olen tässä pari viikkoa lomaillut, mutta valitettavasti kaikki kivat aktiviteetit on jääneet tosi vähiin. Oon pariin otteeseen treffannut Sitaa ja käynyt vähän shoppailemassa niin Torniossa kuin perjantaina avatussa Ideaparkissakin, mutta suurin osa ajasta on mennyt kotosalla. Multa poistettiin viime viikon perjantaina selästä kaksi luomea, ja oon siitä asti joutunut varomaan tikkejä, jotka venyy ja vanuu pienimmästäkin virheliikkeestä. Tänään käytiin Iissä kun äiti poisti tikit, ja heti illalla huomattiin, että toinen haava on vähän auennut, jee. Ei onneksi tartte uusia tikkejä tai mitään, vaan noin pienen repeämän pitäisi parantua itsestään.

Eilen saatiin onneksi siivottua kotona oikein perusteellisesti pitkästä aikaa, on ollut tosi kiva olla siistissä kodissa. Huomenna alkaa taas koulu hurjalla kahden tunnin repäisyllä, lisäksi olisi vähän työhommia ja mahdollisesti saunailta ekaan kertaan pariin viikkoon. Ensi viikon aikana pitäisi myös tehdä muutamat rästihommat koulua varten, hankkia isänpäivälahja ja juhlia vähän pikkujouluja oululaisten bloggareiden kanssa.

Mulla iski muuten pitkästä aikaa tässä viime viikolla sellainen fiilis, että voisi alkaa taas haastaa itseään, ja sovittiinkin J:n kanssa, että nyt alkoi mulla karkki- ja shoppailulakko. Shoppailulakossa saan ostaa toki shampoita ja muita kulutustuotteita sekä perusruokaa yms., mutten mitään itselleni. Joululahjat muille ovat sallittuja, sekä luonnollisesti isänpäivälahja. Karkkilakko menee mulla ohi varmaan ihan huomaamatta, mutta shopailulakon kanssa voi tehdä vähän tiukkaa, mulla kun on paha tapa shoppailla ohimennen kaikkea pientä kivaa, kuten kynsilakkoja, huulirasvoja tai leffoja, mutta nyt on nekin pannassa. O-ouuu.... Shoppailulakko kestää kuun loppuun, karkkilakko kestää jouluun saakka. Shoppailulakkoakin voin toki jatkaa kuun lopussa, jos siltä tuntuu. Mitään kummempia "panoksia" ei näissä lakoissa tällä kertaa ole, sillä J ei uskalla enää lyödä mun kanssa vetoa oikein mistään, kun voitan aina. :D

neulemekko2

Mitä teille siellä ruudun toisella puolella kuuluu?

10 kommenttia:

  1. Tuo mekko on tosi kaunis ja sulle sopii tuo tummansininen tosi hyvin! Mukavaa alkavaa viikkoa :>
    niin ja hyvää kuuluu tälle puolelle ruutua :)

    VastaaPoista
  2. Haa mulle tulee mieleen sun kaakaolakko :D Huippua ku aina näitä haasteita teillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, jännästi vaan menee aina niin että mä lakkoilen ja J kattoo vierestä et miten sujuu (ja sit häviää vedon :D). Mikähän lakko me keksittäis J:lle vaihteeksi? :D

      Poista
  3. Toihan mekko passaa sulle tosi hyvin! Kivoja kuvia :)

    VastaaPoista
  4. Onpa tosi kiva asu, sopii sulle hyvin! Pukeutuisin noin itsekin, jos osaisin. :)

    VastaaPoista
  5. Nätin mekon oot kyllä löytänyt :)

    VastaaPoista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!