Täällä ollaan! | Kissanpäiväkimara: Täällä ollaan!

lauantai 29. marraskuuta 2014

Täällä ollaan!

random2random1

Hups, melkein kahden viikon postaustauko.

Jos pari viikkoa sitten mulla oli kalenteri täynnä kivaa ohjelmaa, niin nyt on ollut ihan päinvastainen tilanne. Oon ollut melkein koko ajan saikulla, ja vaikka oon saanut töitä onneksi tehtyä, suurin osa ajasta on kulunut pieruverkkareissa kotona. Ylläri, että blogattavaa matskua ei juuri ole syntynyt tänä aikana. Marraskuu on mulle muutenkin aina ollut se tylsin blogikuukausi, kun on niin pimeää ja synkkää eikä oikein mitään tapahdu muutenkaan.

J on ollut työmatkoilla melkein saman verran kuin mä olen ollut kotona, mutta tänään on onneksi mahdollisuus viettää yhteistä aikaa. Ollaan siivoiltu kotona, syöty uunilohta, laitettu jouluvaloja ja kohta vielä saunotaan. Jos oikein innostuu, niin voisi ehkä paistaa torttujakin. Ensi viikolle mulla on tiedossa hiton paljon kouluhommia yhden isomman projektin merkeissä. Tarkoituksena ois myös hoitaa loppuun viimeisetkin jouluostokset hyvissä ajoin ennen pahimpia ruuhkia sekä tavata paria kaveria taas pitkästä aikaa. Bloginkin suhteen tulee tsempattua, kun pääsee taas kunnolla kiinni arkeen uudella puhdilla ja terveenä.

Mitä teille kuuluu?

1 kommentti:

  1. Voi miten kivalta teidän tekemiset kuulostaa <3 sellaista ihanaa laatuaikaa! Ja oii uunilohi on mun lempparia! Harmi että oot ollu kipeenä :( tsemppiä kouluhommien kanssa:) mä oon kans saanut joululahjat hyvälle mallille. Enään muutama täytyy ens viikolla käydä hankkimassa. Kiva just ku ei tarvi sitte ruuhkissa pyöriä :D

    VastaaPoista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!