Talvi tulee | Kissanpäiväkimara: Talvi tulee

perjantai 7. marraskuuta 2014

Talvi tulee

Mistä tietää, että talvi on tosissaan lyömässä päälle?

talvi1talvi2
talvi3talvi4talvi5

- Siitä, että ekat joulutortut on tehty ja syöty, ja kieli on poltettu luumuhilloon.
- Siitä, että kieli on kärsinyt myös kuuman minttukaakaon ansiosta-
- Siitä, että aamuisin heräämisessä on kamalinta se, kun pitää nousta pois lämpimän peiton alta kylmään maailmaan.
- Siitä, että aamuisin pitää muistaa irrottaa auto lämmitysroikasta.
- Siitä, että ekat joululahjat on ostettu.
- Siitä, että mulla on synttärit ensi viikolla. (25, whaaat?!)
- Siitä, että nahkatakki vaihtuu toppatakkiin. Toppatakki on uusi, isolla alennusprosentilla löydetty ja ihana.
- Siitä, että hanskat on pakollinen asuste.
- Siitä, että kengissä mukavuus, lämpö ja järkevyys voittavat ulkonäön.
- Siitä, että iho on rutikuiva.
- Siitä, että pimeä iskee jo neljän aikaan.
- Siitä, että ekat pikkujoulut on huomenna.
- Siitä, että alkaa olla jo kriittinen aika päättää, viettääkö uuden vuoden Suomessa vai Walesissa.
- Siitä, että Senni ei viihdy pihalla.
- Siitä, että kissat nukkuu kerällä saunassa.
- Siitä, että ilmassa on sähköä.


PS. Mä sain tänään etukäteissynttärilahjaksi nahkaisen kynähameen. Mitä täällä tapahtuu?? :D

14 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä kaikkia kivoja vaatteita ja asusteita, nyt ihastuin tuohon reppuun *sydänsilmäemoji*

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus! Voin samaistua moneen kohtaan! Ja mulla tulee 25 mittariin kahen viikon päästä. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) mulla ei kyllä ole yhtään 25-vuotias olo :D

      Poista
    2. Ei mullakaan! Kriisiä pukkaa :D

      Poista
  3. Ihania juttuja ♥ joulu on ihanaa aikaa, vaikken muuten talvesta pidä :) mä oon kans ostanut jo aika paljon joululahjoja :) kaunis uusi takki, passaa sulle hyvin :) reppu on myös kiva ♡ tänääm nähään pikkujouluissa :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vähän sama, joulua rakastan, muu talvi voi jäädä välistäkin :D

      Poista
  4. Äääh, mä en oo vielä ostanu ekoja joululahjoja. Viime vuonna ostin ne hyvissä ajoin vaan nyt on vähän jääny. Onhan tässä vielä aikaa! :) Nähdään illalla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen tällä kertaa harvinaisen ajoissa, eli aikaa kyllä on :)

      Poista
  5. On kyllä ihanaa kun tulee joulu! ♥ Pitäisi itekin varmaan leipoa tän vuoden ensimmäiset joulutortut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! Niitä kun voi kuitenkin syödä vaan uuteen vuoteen asti ennen kun ne tulee taas ulos korvistakin :D

      Poista
  6. tosi siisti reppu! :) ja torttuja on syöty meilläki jo ja litratolkulla vedetty glögiä. ;)

    VastaaPoista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!