Viime viikon kivoimmat päivät | Kissanpäiväkimara: Viime viikon kivoimmat päivät

tiistai 18. marraskuuta 2014

Viime viikon kivoimmat päivät

Hups, viime viikon loppupuolikas vilahti ohi hurjaa vauhtia, kun oli kivaa ohjelmaa melkein jokaiselle päivälle. Oli bloggareiden vip-iltaa Mick'sissä, Sitan emännöimää päivää 1barissa ja omia 25-vuotiskahveja kotona.

micksoulu2micksoulu1

Torstaina pidetystä Mick'sin illasta onkin jo ollut paljon puhetta oululaisten blogeissa, mutta täytyy kyllä itsekin kehua iltaa, sillä viihdyin mainiosti. Kahvila Makian tarjoilut oli ihan törkeen hyviä, mikä ei kyllä yllättänyt yhtään, ja lisäksi päästiin penkomaan liikkeen aarteita pienen kisailun merkeissä, kun asukokonaisuuksia sovittaneiden kesken arvottiin voittaja, joka sai koko sovittamansa setin omaksi. Mun ilta kului enimmäkseen Sitan ja Tiinan seurassa ja naurua riitti. Mä tein taktisen valinnan olla penkomatta tarjontaa kovin paljoa, sillä oon edelleen shoppailulakossa.

micksoulu3

Lauantaina mä suuntasin 1bariin pikkusiskoni Nooran ja Sariannan kanssa. Sita oli kaapannut vallan baarissa päiväksi, ja Blogilounaalle saapui viitisenkymmentä bloggaajaa ja lukijaa. Testasin ekaa kertaa 1barin salaatteja, ja musta vähän tuntuu, että oon nyt löytänyt suosikkilounaspaikkani Oulusta. Ihan mielettömän hyvää. Mulla oli L-kokoinen kanasalaatti persilja-minttukastikkeella ja tummalla balsamicolla, enkä ihan hetkeen muista syöneeni yhtä monipuolista ja herkkua salaattia. Saatiin mukaan myös monipuoliset goodie bagit, joissa oli tuotteita m. Lumenelta, Glitteristä, JC:stä, Kofeiinikomppanialta, Punnitse ja säästä -liikkestä, Liikuntakeskus Hukalta ja Manniselta, mutta niitä (ja Mick'sin goodiebagin sisältöä) mä esittelen varmaan myöhemmin.

starryeyes1bar3
Kuvaaja: Harri Rauhanummi
starryeyes1bar1

Illalla palattiin 1bariin uudestaan J:n kanssa Black and white -bileisiin. Meille oli varattu pöytä alkudrinkkeineen ja karkkikulhoineen, ja hengattiinkin iso osa illasta Tiinan ja Sariannan kanssa höpötellen ja 1barin herkkudrinkkejä juoden. Mun suosikki oli Strawberry Starry Eyes, joka oli jäinen ja mansikkainen kunnon tyttödrinkki. Lähdettiin vielä illan päätteeksi Tiinan ja Jennan kanssa Kaarleenkin, mutta todettiin siellä aika pian että kivempi lähtee kotiin nukkumaan, kun paikka oli täyteen ahdettu eikä musiikkikaan napannut.

starryeyes1bar2
Kuvaaja: Harri Rauhanummi
Sunnuntaina mä sainkin sitten ruusukimpun sänkyyn, kun J tuli aamulla herättelemään. Mä vietin 25-vuotissynttäreitäni rauhassa ihan kotona vaan, mun perhe kävi kahvilla ja J leipoi pellillisen mokkapaloja, jotka on jo melkein kokonaan kadonneet parempiin suihin. Eilisiltakin kului vielä mukavissa merkeissä, kun käytiin yhden vanhan ystävän kanssa pitkästä aikaa sushilla ja kahvilla.

Tänään mä oonkin sitten maannut kotona flunssaisena ja hoidellut työasioita. Telkkarissa pyörii Pieni talo preerialla, on ihanan rauhallista kun Sennikin malttaa pötköttää. Mulla on villasukat jalassa ja uusi aamutakki päällä, ja musta tuntuu, että voisin kohta keitellä itselleni lauantaina saatua raparperikermateetä.

Kivaa tiistaita teille!

6 kommenttia:

  1. Aivan ihana postaus! Haha naurattaa tuo mun ja Tiinan kuva :D Haleja ja nähäänpä taas joku päivä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo kuva on ihana! <3 Pittää nähä joo! :)

      Poista
  2. Kiitos vielä huipusta seurasta, oli ihan älyttömän kivvaa lauantaina ! ♥ Tein vissiin jälleen kerran loistavan siirron, ku lähin kotia siinä vaiheessa kun te lähitte Kaarleen :'D

    VastaaPoista
  3. Millaista ja mistä on raparperikermatee?!:) kuulostaa ihanalta, onko hyvää...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raparperikermatee on Kofeiinikomppaniasta, mustaa teetä jossa on ihan oikeeta raparperia mukana. En oo vielä ehtinyt maistamaan kun päädyinkin tuolloin hetken mielijohteesta minttukaakaoon :D

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!