Joulukuun alku | Kissanpäiväkimara: Joulukuun alku

perjantai 12. joulukuuta 2014

Joulukuun alku

syksykollaasi
Syksyn räpsyjä Instagramista, lisää löytyy nimimerkillä Tiiiinasi!

Ja taas mä lusmuilen blogin kanssa. Vaan minkäs teet, kun niskassa on kouluprojektia toisen perään ja viimeiset tentit tälle vuodelle vasta puolessa välissä. Sitten on luojan kiitos pari viikkoa ihan vapaata, näin vuoden pimeimpään aikaan ihan perusarkikin tuntuu vievän kaikki mehut musta. Se tuskin hirveästi auttaa väsymykseen, että ihan vapaaehtoisesti varastin aikaa yöunistani tiistain ja keskiviikon välisenä yönä kun käytiin katsomassa viimeisin Hobitti. En oo ihan vielä varma siitä, mitä ajattelen koko leffasta näin yhden kerran jälkeen, pitänee käydä katsomassa se uudestaan pian.

Viime viikkojen aikana mä olen tosissaan puurtanut kouluprojektien ja töiden parissa, ollaan tehty muun muassa markkinointisuunnitelmaa yhdelle kiinteistöhuoltoyritykselle ja tilastollista tutkimusta ylemmän AMK:n opiskelijoille. Oon myös gallupoinut kaupungilla ja valokuvannut joulukoristeita töitä varten. Oon säikytellyt itseni perinpohjaisesti American Horror Storyn ykköskaudella ja pähkäillyt joulun suunnitelmia. Sunnuntaina käytiin J:n kanssa shoppailemassa Torniossa ja Haaparannalla ja käyty moikkaamassa yhtä mun kaveria Kemissä ekaa kertaa niin, että J:kin oli mukana.

Eilen käytiin hakemassa myös pientä perheenlisäystä meidän kameraperheeseen, kun todettiin, että on aika hankala jakaa kamera silloin, kun ollaan satojen kilometrien päässä toisistamme. Kamerasta kertoilen lisää viikonlopun aikana, kunhan olen hieman ensin testaillut sitä. Voisin myös esitellä muutaman viimeaikojen parhaimman kosmetiikkalöydön, oon pitkästä aikaa uusinut vanhoja luottotuotteita uusilla tuttavuuksilla ja ollut erittäin tyytyväinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!