Joululoman To Do -listaus | Kissanpäiväkimara: Joululoman To Do -listaus

tiistai 16. joulukuuta 2014

Joululoman To Do -listaus

Huhhuh, huomenna on lukukauden viimeinen tentti! Ajattelinpa siis alkavan loman kunniaksi tehdä saman kuin Sita, ja kertoa teille, mitkä jutut on mun to do -listalla tässä joulun ja uudenvuoden aikaan, kun olen vapaalla sekä koulusta että töistä. Loma tuleekin tosissaan tarpeeseen, sillä oon alkanut vallan höperöksi kaiken stressin kanssa, unohtelen asioita ja teen kouluhommia unissanikin. Joulu meillä kuluu perheen kesken, niin J:n kuin munkin vanhempien ja mun isovanhempien luona kyläillessä, uuden vuoden suunnitelmia meillä ei vieläkään ole tiedossa. Välipäiville ollaan kyllä järkätty kivaa ohjelmaa....

IMG_2741IMG_5258

Loman aikana mä siis aion....

[ ] juhlia ystävän syntymäpäiviä ja toisen ystävän valmistujaisia.
[ ] halata pappaa, joka täyttää 75 vuotta jouluaattona.
[ ] katsoa paljon joululeffoja. Rakkautta vain, Ihmeellinen on elämä, Grinch ja Holiday ainakin.
[ ] antaa paljon joululahjoja.
[ ] fiilistellä kuusen tuoksua, kynttilöitä, joululauluja ja jouluvaloja.
[ ] seistä avannon reunalla ja hytistä pelkästään muiden uimista katsellessa.
[ ] lukea ainakin kaksi kirjaa.
[ ] saunoa paljon.
[ ] nukkua piiiiitkiä yöunia.
[ ] syödä kinkkua, torttuja, perholaista ja muita jouluruokia kyllästymiseen asti.
[ ] käydä läpi mun vaatevaraston ja kuvata kasan vaatteita myyntiin.
[ ] ottaa välipäivinä muutaman päivän minireissun Tukholmaan J:n kanssa.
[ ] käydä läpi, valita parhaat palat, skannata ja käsitellä kassillisen valokuvia isovanhempieni syntymäpäiviä varten.
[ ] rentoutua kunnolla ja kerätä energiaa kevättä varten.

IMG_2737

Millaisia joulusuunnitelmia teillä on? 

4 kommenttia:

  1. Oiiii paljon ihania suunnitelmia <333

    VastaaPoista
  2. Mulla kans suunnitelmissa RENTOUTUMISTA! ja aattelin kans lukea jotain muuta, kuin koulu juttuja. Ihanilta ja hyviltä kuullostaa sun to do lista. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ei oo itelläkään koulukirjat lukulistalla lomalla :D

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!