Tukholman ostoksia | Kissanpäiväkimara: Tukholman ostoksia

sunnuntai 4. tammikuuta 2015

Tukholman ostoksia

Ostospostausta Tukholman löydöistä kuulosti pari tyyppiä odottavan innolla, joten täältä pesee! Tällä reissulla mä keskityin selkeästi kosmetiikkaan, vaikka toki muutakin lähti mukaan. Kuvaamatta jäi taxfreestä ostetut suklaat ja alkoholi sekä Victoria's Secretin alushousut.

tukholmanostokset3

Mä olen jo pari vuotta luottanut Biothermin syväkosteuttavaan seerumiin ja kosteusvoiteeseen mun kuivan ihon pelastajina etenkin talvisin, ja koska molemmat alkoi mulla olla loppumassa, ostin laivalta uudet. Urban Outfittersiltä Tukholmasta lähti muiden juttujen lisäksi testiin EOS:n käsivoide, sillä jos huulirasvat on koukuttaneet mut täysin, luotto siihen, että käsirasvakin on hyvää, on aika kova. Vielä kun muistaisi oikeasti käyttää tätä, vessan kaapissa se ei saa vielä ihmeitä aikaan.

tukholmanostokset2

Victoria's Secretiltä niin Tukholman liikkeestä kuin laivan taxfreestä lähti alushousujen lisäksi mukaan myös muutakin. Sheer Love -tuoksuiset body mist, suihkusaippua ja vartalovoide hurmasivat mut tosi kevyellä ja puhtaalla tuoksulla. Pure Seduction -bodymist mulla oli jo, ja koska tykkään siitäkin kovasti, mukaan lähti myös suihkusaippua ja ultrakosteuttava vartalovoide samalla tuoksulla.

tukholmanostokset5

& Other Stories -liikkeessä ihastuin The Balmin meikkeihin, ja kaverin tuliaisten lisäksi ostin itselleni tuollaisen puuterimaisen tuotteen, joka toimii niin korostusvärinä kuin luomivärinäkin. Ostin myös Diorin Rouge Dior -huulipunan sekä rajauskynän, molemmat sävyssä 775, joka on tuollainen kirkas, vähän pinkkiin taittava punainen. Halusin myös vaihtelun vuoksi ostaa ripsarin, joka olisi helppo poistaa mutta pysyisi silti varisematta, ja otin testiin Cliniquen High Impact Volumen vedenkestävän version.

tukholmanostokset6

Ja koska jotain lämmintäkin pitää talvella ostaa, Urban Outfittersiltä lähtivät mukaan myös superlämmin pipo miestenosastolta sekä pandan muotoinen vehnätyyny. Mulla on paha tapa joskus öisin palella kovasti, jolloin tuon pandan voi heittää mikroon ja ottaa sitten kainaloon lämmittämään. Pipo on periaatteessa mun ja J:n yhteinen, mutta J totes aika pian, että hän omistaa tuosta ehkä tupsun. Tuo on nimittäin melkein juurtunut mun päähän.

tukholmanostokset7

Fotografiskasta ostin kasan postikortteja työhuoneen seinälle kaavailemaani kollaasia varten. Fotografiska oli muuten Urban Outfittersin ohella mulle aika vaarallinen paikka, kun olisin halunnut molemmista paikoista ostaa vaikka mitä. Kauniit valokuvat ja mielenkiintoiset kirjat on mun heikkous.

tukholmanostokset8

Fotografiskasta mukaan lähti myös pari valokuvausta käsittelevää kirjaa. Vaikka valokuvausta ei kokonaan voi koskaan oppia kirjoista, saa niistä kuitenkin inspiraatiota ja aina silloin tällöin tajuaakin jonkun jutun paremmin kuin omin päin testailemalla. Alexa Chungin It-kirjaa vilkuilin jo kesällä Walesissa, joten nyt oli sit melkein pakko napata se mukaan asti.

tukholmanostokset1

Ja viimeisenä, vaan ei vähäisimpänä, Calvin Kleinin Siren-laukku, joka on juuri sopivan kokoinen iltarientoihin ja kaupungille, kun mukaan haluaa lompakon ja puhelimen lisäksi vaikka muutamat meikkituotteet tai pikkukameran (joka on muuten huollossa jo kolmatta viikkoa, laukaisunappi irtosi itsestään! :o ). Kuolailin tuota jo Tukholmaan mennessä, etsin kovasti Tukholmasta edullisempia vaihtoehtoja, jotka ois saaneet mut unohtamaan tämän.... ja päädyin lopulta paluumatkalla ostamaan tämän. Mulla on jo pitkään ollut ongelmana se, että mun laukut on joko A) toooosi isoja tai B) niin pieniä, ettei niihin meinaa mahtua edes puhelin yksinään. Saati sitten puhelin ja lompakko yhtäaikaa. Nyt on sekin ongelma korjattu! 

Mitkä oli teidän suosikit?

15 kommenttia:

  1. Ehottomasti laukku :)

    VastaaPoista
  2. Oi mikä laukku!! Melkein voi tuntea ihanan nahan tunnun käsissä pelkkää kuvaa katselemalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiätkö, tuo on kyllä keinonahkaa, mutta niin laadukasta, että huijasi mua livenäkin! :D Mutta ihana on <3

      Poista
  3. Olin jo innoissaan kaikesta tuosta kosmetiikasta, mutta kun näin tuon laukun niin sydän melkein pysähtyi! Mulla on etsinnässä juuri jotain tuollaista, ihana!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihana <3 Tuota saa ainakin Zalandolta tilattuakin ;)

      Poista
  4. Aivan ihastuttava laukku ja voi nuita VS:n tuotteita ♥_♥

    VastaaPoista
  5. Ehdottomasti laukku on lemppari! <3 Mutta kaikki muukin kyllä miellyttää erittäinkin paljon. :D Mua kans kiinnostais nuo käsirasvat, onko sun mielestä ollut hyvää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo mun EOS:n käsirasva on kyl ollut erittäin jees, sen mitä oon tosiaan muistanut käyttää. Oon vähän huono rasvaamaan käsiä jatkuvasti :D Mutta tosiaan, oon tykännyt. Tuo on riittoisaa ja imeytyy nopeasti, ja tuoksu (kurkku) on kivan mieto ja raikas, ei jää pitkäksi aikaa kummittelemaan :)

      Poista
  6. Eiiiiii, miten suloinen vehnätyyny. :')

    ....niin ja onhan tuo laukkukin upea, toi panda vaan sai tommosen spontaanin reaktion aikaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisit kuule nähny mut Urban Outfitterssillä ku bongasin nuo :'D

      Poista
  7. Ihania ostoksia! :) Eksyin ihan sattumalta sun blogiin ja tajusin, että sun blogikuvia kopioidaan mm. WeHeartIt- sovellukseen. Oli pakko kommentoida ja ilmottaa, kun iski silmään. :D

    VastaaPoista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!