Välähdyksiä viikolta | Kissanpäiväkimara: Välähdyksiä viikolta

lauantai 17. tammikuuta 2015

Välähdyksiä viikolta

Huh, tässä on kyllä viimeisen reilun viikon ajan päivät vaan sujahdelleet ohi. Mun viikonloppu alkoi oikeastaan jo eilen, sillä meillä ei perjantaisin ole ollenkaan pakollisia kursseja, joten kävin koululla vain pikaisen pyörähdyksen ennen kuin ajelin päiväksi kaverin luo Kemiin (okei, saatoin pysähtyä matkalla Ideaparkissa ja ostaa leggarit, joiden etuosa on keinonahkaa, pelottavaa tää mun uusien juttujen kokeilu). Kotimatka puolen yön aikaan kovassa lumipyryssä oli kyllä melko kuumottava, mutta selvisin onneksi ehjänä kotiin. Tää päivä ollaankin sitten J:n kanssa siivoiltu ja kokkailtu lasagnea. 

Mutta palataanpa vielä kuluneen viikon kuulumisiin...

pupuruusukimppu

Viime viikonloppu kului mun isovanhempien 145-vuotisjuhlissa, mummua ja pappaa juhlittiin yhteisesti kun mummu täytti 70 vuotta tällä viikolla ja pappa täytti 75 vuotta jo jouluna. Me oltiin J:n kanssa kuvausvastuussa, ja saatiin napattua jopa yksi yhteiskuva peilin kautta koko viikonloppuna. Muuten ei meitä kumpaakaan tainnut juuri kuvissa näkyä. Ja pakko sanoa, tuo J:n juhlalook oli mun silmään aivan yliveto, tuo rusetti oli vaan niin siisti! ♥

Peppisenni

Tipu, Peppi ja Senni on luonnollisesti aina iso osa meidän arkea, niin hyvässä kuin pahassakin. Senni näyttää tuossa kuvassa kovin viattomalta siihen nähden, että olin just tullut kotiin ja löytänyt Sennin raatelemasta mun suosikkirintaliivejä. Mulla tulee kuvattua näitä kakaroita harvemmin, etenkin näin pimeään aikaan, kun en millään tahdo ehtiä kameran kanssa mukaan näiden liikkeisiin. Tipu etenkin on ihan mahdoton kuvattava, kun hyvissäkin valo-olosuhteissa pikimustan kissan ilmeitä on vaikea ikuistaa. Vaikka aina välillä tulee kirottua lemmikinomistajan elämää, mä en vaihtais näitä mihinkään. ♥

snapshots3

Vaikka koko viime viikon aamuherätykset on olleet täyttä tuskaa, oon kuitenkin ollut reipas tyttö ja herännyt aamuisin kouluun. Mulla on tässä jaksossa paljon mielenkiintoisia kursseja, mutta valitettavasti myös...

snapshots2

... rahoitusmatematiikkaa. Ei vaan mahdu mun päähän. Mä ymmärrän viestintää, markkinointia, ihmisten välillä tapahtuvia juttuja oikein hyvin, mutta annas olla, kun pitäisi laskea jotain. Oon pulassa. Ei tässä auta taas muu kuin tankata näitä laskuja oikein urakalla.

focaccia

Oon onneksi ehtinyt treffaamaan myös Sitaa (, joka muuten on palannut pikkubreikiltään!) perinteisten kahvilatreffien merkeissä. Pari tuntia vierähti nopeasti juorutessa taas kaikesta maan ja taivaan välillä. Tuo Coffee Housen tomaatilla ja mozzarellalla täytetty focaccia oli muuten paras leipä mitä oon syönyt kahvilassa piiiiiitkään aikaan! 

Tää ilta kuluu rennosti kotona, huomenna ois tarkoitus tehdä vähän kouluhommia ja treffata pitkästä aikaa yhtä entistä työ- ja koulukaveria. Pitäisi myös ottaa kuvat meidän olohuoneesta, joka tulee tässä kevään aikana kokemaan pienoisen muodonmuutoksen. Taas. 

Mitä teille kuuluu?

2 kommenttia:

  1. Voi että, oon ihan heikkona rusetteihin miehillä :D Upea look siis! Ja huhhuh, minäkään en kestä matikkaa missään muodossa, luojan kiitos sitä ei tartte enää päntätä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mäkin oon! Puolittain painostin J:ta ostamaan rusetin kravatin tilalta, mutta tykkäsi se siitä loppupeleissä itsekin :)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!