Päivän asu #9 -- Kevättä rinnassa | Kissanpäiväkimara: Päivän asu #9 -- Kevättä rinnassa

sunnuntai 15. maaliskuuta 2015

Päivän asu #9 -- Kevättä rinnassa

ootd3

KEVÄT! kevätkevätkevätkevät. Tällä viikolla on aidosti tuntunut siltä, että nyt se talvi ja jää ja liukkaus alkaa oikeasti kadota! Se tarkoittaa mun kohdalla sitä, että on pakko pukeutua tennareihin ja liian ohueen takkiin.

ootd1ootd2

Takki - Zizzi
Neule - Ellos
Farkut - Asos
Kengät - Skopunkten
Laukku - Glitter

Tähän asuun päätyi sattumalta paljon uusia juttuja, joita oon tässä viimeisten viikkojen aikana bongaillut milloin mistäkin. Tykkäsin tästä yhdistelmästä hurjasti, vaikka, harvinaista kyllä, mukana ei ole lainkaan mustaa, mitä nykyään on mulla yleensä jokaisessa asussa ainakin jonkin verran. Aivan erityisen ihastunut olen tuohon Glitteriltä bongaamaani laukkuun, joka on superpehmeää aitoa nahkaa, sekä tuohon anorakkimaiseen takkiin, sillä multa on kokonaan puuttuneet ohuet välikausitakit kaapista jo parin vuoden ajan. Kunhan vain ilmat vielä kunnolla lämpenee, tuo tulee hyvin vahvasti kilpailemaan suosikkitakin paikasta mun nahkatakkini kanssa. Kun vedin nuo vanhat Skopunktenin tennarit jalkaan ekaa kertaa eilen ja lähdin ulos, lensin melkein nokalleni, sillä tuntui niin hullulta kävellä niin kevyillä kengillä monen kuukauden jälkeen, sillä lähes koko talvi on mennyt klohmoissa talvikengissä.

Näissä vermeissä olen siis viettänyt viikonlopun, joka on pitänyt sisällään kolmet eri synttärikahvittelut, vähän shoppailua ja liikuntaa. Mulla päättyi tänään neljäs viikko kahdeksan viikon kuntokuurista, puolivälissä mennään ja huomisesta alkaen treenikertoja on viikossa taas enemmän. Tähän mennessä oon kiitettävän hyvin kyllä jaksanut liikkua, ainoastaan yksi lenkkikerta on jäänyt välistä ihan alussa. Myös ruokailut on suurimmaksi osaksi sujuneet, ja vaikka mitään tuloksia ei varmasti vielä ulospäin näy, niin omassa olossa kyllä tuntuu. Palaan tähän vielä lähipäivinä tarkemmin omassa postauksessa!

ootd5ootd4

Huomenna olisi edessä paluu koulunpenkille vielä lukuvuoden loppurutistusta varten. Hullua, miten nopeasti aika on kulunut, vastahan mä olin kesälomalla ja nyt oon jo suunnitellut kuviot niin tulevaa kesää varten kuin osalle syksyäkin. Ollaan myös J:n kanssa suunniteltu vähän tämän vuoden reissukuvioita taas, kovasti haluttaisiin syksyllä lämpimään, kunhan mä vain ensin saan työharjoittelun alta pois.

Toivottavasti teillä on ollut kiva viikonloppu, mä suuntaan nyt unten maille, sillä jostain kumman syystä heräsin ihan vapaaehtoisesti seitsemältä sunnuntaiaamuna. Ihan luonnotonta.

2 kommenttia:

  1. "Se tarkoittaa mun kohdalla sitä, että on pakko pukeutua tennareihin ja liian ohueen takkiin."

    Haha toi on niin totta! Pitää aina heti kevään tullessa palelluttaa ittensä pihalla liian kesäisillä vaatteilla... No nyt on kyllä tarjennut auringossa ainakin aika hyvin ohuillakin takeilla. :) Ja tuntu kyllä hullulta vetää ekan kerran tälle vuodelle tennarit jalkaan, kun ne oli niin kevyet!

    Kiva on asusi ja hienoa, että oot jaksanu liikkua. Itellä vähän motivaatio hakusessa, mutta kyllä se sieltä vielä tulee kai. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti se motivaatio vielä sullakin löytyy! Kiitoksia ja kivaa kevättä sulle! :)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!