Kahdeksan viikkoa takana, monta edessä -- Tsempparit | Kissanpäiväkimara: Kahdeksan viikkoa takana, monta edessä -- Tsempparit

sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

Kahdeksan viikkoa takana, monta edessä -- Tsempparit




Sunnuntaita!

Tänään oli mun kahdeksan viikon treenijakson viimeinen päivä. Käytiin Iiriksen kanssa tekemässä noin tunnin lenkki ympäri Oulun keskustan alueen saaria osittain hölkäten, välillä tehtiin mäkivetojakin.

Tsempparit3

Mitä on jäänyt tästä kahdeksasta viikosta käteen? Ainakin halu jatkaa. Vaikka välillä on joku treenikerta jäänytkin välistä, mä olen oikeasti pikkuhiljaa oppimassa siihen, että liikunta on osa arkirutiineja. Päätinkin jatkaa ainakin vielä toiset kahdeksan viikkoa Iiriksen kanssa ihan maksavana asiakkaana. Ensi viikolla saan taas uuden liikuntaohjelman. Olen myös huomannut, että ennen vihaamani juoksu alkaa pikkuhiljaa sujua paremmin, teen kotitreenejä isommilla painoilla ja treenin jälkeen alkaa olla oikeasti kiva olo. Kyykkään yllättävän kevyesti verrattuna alkutilanteeseen. Varovasti alan myös ymmärtää sitä, miksi jotkut sanoo liikunnan jälkeisen olon olevan euforinen, vaikka vielä en aivan siellä asti olekaan.

Tsempparit2

Koska tavoitteet on alusta asti olleet muualla kuin varsinaisessa painonpudotuksessa ja laihtumisessa, en ole ottanutkaan mitään vertailumittoja tai -kuvia. Vaaka näyttää kuitenkin painon pudonneen muutaman kilon, ja läheiset alkavat huomata kasvojen kaventuneen. Sormukset on edelleen uhkaavasti jäämässä liian isoiksi. Ruokarytmi mulla on pikkuhiljaa alkanut säännöllistymään ja olen viime aikoina testannut muutamia uusia juttuja, kuten bataatti-porkkanasosetta, banaanijäätelöä ja pinaattia jauhelihan "kastikkeena". Ja kuten jo viimeksi kuntokuurin kuulumisia kertoessani totesin, olen totaalisen rakastunut tuorepuuroon.

Jatkossa tarkoitus olisi siis jatkaa suunnilleen samoilla linjoilla, rennosti ja peruskuntoa kasvattaen, otetaan mukaan ohjelmaan pyöräilyä, kun kesä tulee ja pyöräilykelit alkaa olla kohdallaan. Lenkit, uiminen ja kotitreeni pysyvät niinikään mukana, mutta pientä päivitystä tulee niihinkin. Saan Iirikseltä myös lisää ravintoneuvontaa. Personal trainerin ohjeistuksella treenaaminen ilman kuntosalia on kyllä sopinut mulle erittäin hyvin, sillä Iirikseltä saamani kannustus ja vinkit on olleet mulle ihan korvaamattomia. Kahdeksan viikon kunto-ohjelma Tsemppareilta tilattuna maksaa normaalisti 85 euroa, mikä on aikalailla samoissa, minkä saattaisin maksaa kuntosalijäsenyydestä. Kuntosalijäsenyyden kanssa ei vain kukaan ole tsemppaamassa ja kyselemässä miten menee, vaan salikortti jää helposti lompakkoon huutelemaan syyttelevästi rahantuhlauksesta. Personal trainerilta taas saan oikeasti tukea ja palautetta ja potkua hoitaa hommat. Sopii siis ainakin mulle erittäin hyvin.

Tsempparit1

Jos joku nyt vielä miettii, että pitäisikö itselläkin kokeilla, niin nyt kannattaa toimia nopeasti! Projektin alussa Iiris lupasi tarjota  -20% alennuksen palveluistaan uusille asiakkaille! Tarjouksen piti alunperin päättyä tänään sunnuntaina, mutta päätimme jatkaa sitä vielä viikolla. Tarjous on siis voimassa 26. huhtikuuta saakka ja sen saa mainitsemalla Iirikselle, että on Kissanpäiväkimaran lukija. Tällä kertaa tarjous koskee siis vain Oulun seudulla asuvia lukijoita. Iirikseen saa yhteyden puhelimitse numerosta 040-7343993 ja sähköpostitse osoitteesta iiris.tsemppari@gmail.com. Muualta Suomesta löytyviä Tsemppareita voi etsiä TÄÄLTÄ.

2 kommenttia:

  1. Kaipailisin pelkkää ruokavaliota, osaisitko sanoa, saako Iiriksen kautta sellaista? Olen yrittänyt etsiä tahoa, joka sellaisen minulle osaisi tehdä, sillä en tiedä, saanko ravinnosta varmasti kaikki tarpeelliset vitamiinit ja hiveaineet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei!

      Mun käsityksen mukaan pitäis onnistua, eli ota ihmeessä yhteyttä Iirikseen, huomiseen asti on tarjouskin voimassa! ;)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!