Kuulumisia viime viikoilta | Kissanpäiväkimara: Kuulumisia viime viikoilta

perjantai 22. toukokuuta 2015

Kuulumisia viime viikoilta

kollaasi
Instagramissa mua voi seurata nimellä @tiiiinasi.

Huh, eka viikko harjoittelua takana, alkaa jännitys jo helpottaa! Oon tällä ekalla viikolla tehnyt aika paljon töitä kotoa käsin, koska toimistolla mulla ei vielä ennen eilistä ollut omaa konetta, mutta oon silti päässyt ihan hyvin mukaan porukkaan ja omiin hommiin. Ajattelinkin tulla näin viikonlopun alla kertoilemaan vähän randomkuulumisia viime viikoilta.

Oon nauttinut ihan suunnattomasti siitä, että kelit alkaa vihdoin lämmetä ja aurinko paistaa. Oon ostanut vuoden ekat vadelmat ja tänään hipsin kaupungilla ekaa kertaa tälle vuotta ballerinoissa ja ilman takkia. Eilen kävin pitkästä aikaa pyörälenkillä varovaisesti testailemassa fiiliksiä, sillä oon viime aikoina joutunut pitään ihan kunnolla taukoa kaikesta ylimääräisestä liikunnasta. Mun jalassa on muutaman viikon jyllännyt vähän pikkuvaivaa, joka viime viikon alussa antibiooteista huolimatta yltyi niin pahaksi tulehdukseksi, etten pystynyt edes kävelemään kunnolla ja sain hädin tuskin kenkää jalkaan. Lääkäri määräsi pitämään koipea mahdollisimman paljon ylhäällä ja olemaan mahdollisimman paljon ilman kenkiä ja sukkia. Erittäin tujut antibiootit ja voiteet ja muut poppakonstit onneksi saivat tulehduksen kuriin, ja nyt mahtuu jo kengätkin jalkaan ongelmitta! Ensi viikolla pääsen siis jo varmasti aloittamaan uuden treeniohjelman ihan kunnolla, kun se nyt on venynyt.

Kivoja juttuja on olleet myös nostalgiatripit nuoruuteen, kun olen pitkästä aikaa alkanut lukea Pottereita ihan alusta saakka. Oon myös käynyt useampaan otteeseen lounaalla Oliviassa, jossa mun mielestä saa Oulun parhaat salaatit. Viime viikolla käytiin Sitan kanssa Ikeassa, ja nyt alkaa olohuone olla ihan valmis, verhot ikkunoissa ja kaikkee. Kävin myös viimeisellä kouluviikolla vihdoin hoitamassa hyväksiluvut sille mallille, että harjoittelun jälkeen mulla on jäljellä opparin lisäksi enää about neljä kurssia, ja parhaassa tapauksessa valmistuisin jo maaliskuussa, jos vain kaikki kurssit järjestetään niinä aikoina, joille niitä on nyt suunniteltu.

Mitä teille kuuluu?

4 kommenttia:

  1. Nyt määki tahon lukee Pottereita! T_____T En jaksanu raahata tänne yhtään kirjaa ku painorajat paukku muutenki niin nyt vähän harmittaa... Noh, Suomesa ehkä ehtii sitte lukia.

    Ja hyvä jos koipi on paremmasa kunnosa nyt! Kuulosti aika hurjalta tommone tulehus, yh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehtii ehtii! Tai sitte haet e-kirjoja jotain kautta.

      On parempi joo! Vielä kun sais tän antibiooteista johtuvan ihottuman kuriin.... :D

      Poista
  2. Ootko käyny Tuirassa olevassa Cafe Liljassa? Mielestäni hakkaa Olivian 6-0 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon, mutta tykkään enemmän Oliviasta, siellä on jotenkin raikkaammat raaka-aineet mun mielestä :)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!