Hiusseikkailut jatkuvat.... | Kissanpäiväkimara: Hiusseikkailut jatkuvat....

perjantai 26. kesäkuuta 2015

Hiusseikkailut jatkuvat....

Eli kuinka Tiinasta tuli brunette. Ja tukasta putosi puolet pois. Mulla on selkeästi joku etsikkokausi päällä tämän tukan kanssa, kun kokeilen uutta näin nopeaa tahtia.

brunette4brunette3

Oon jo pidemmän aikaa katsellut kaiholla netissä pyöriviä kuvia vähän lyhyemmistä hiusmalleista. Lob hair, bob... Polkkatukka pidempänä tai lyhyempänä. Tällä viikolla omaa takkuista lettiä harjatessani meni hermo lopullisesti, googlettelin illan Oulun kampaamoita, joissa olisi tälle viikolle vapaita aikoja, järkevät hinnat ja joista tietäisin ylipäätään jotain että uskaltaisin mennä tuntemattomalle kampaajalle. Tänään iltapäivällä istahdinkin sitten Goalasissa Sanin tuoliin, annoin ohjeeksi leikata tukkaan kerrostetun polkan vähän hartioiden yläpuolelle ja tummentaa yleisilmettä maltillisesti.

brunette

Ja tässä sitä nyt ollaan. Tukka on ollut näin lyhyt viimeksi ehkä kasiluokalla, ja yhtäkkiä värikin tuntuu tosi tummalta ihan vaalean jälkeen. Fiilikset on menneet tukan suhteen ihan laidasta laitaan tässä iltapäivän aikana. Ensin tykkäsin, sitten musta tuntui että tää on ihan tätitukka, mutta nyt alan tottua ja tykätä tästä ihan oikeasti. Vielä kivempi tämä on varmasti vähän sotkuisilla laineilla. Tää on aavistuksen lyhyempi ja tummempi kuin alunperin suunnittelin, mutta toisaalta mun tukka kasvaa sen verran nopeasti, että yhtään pidempänä tää olisi sitten ylikasvanut saman tien. Ja äidin mieliksi nyt on tukka varmasti auki enemmän, sillä tää ei yllä kunnolla ponnarille!

Mikäs on yleisön tuomio? Hot or not?

brunette2

14 kommenttia:

  1. Jee... hiukset auki😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt viitsii pitääkin kun tukka ei ole koko aikaa tiellä :D

      Poista
  2. Mun mielestä sopii tosi kauniisti sulle tää tummempi väri! :)

    VastaaPoista
  3. Oi, ompa tosi ihanat!! Passaa sulle hyvin! Mulla on ollu lyhyet viimeksi ylä-asteen alussa :) Hiukset kasvaa aina takasin joten vaihtelu virkistää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Joo, hiukset kasvaa aina takaisin, mulla vielä tosi nopeesti, joten miksipä ei kokeilis välillä jotain uutta :)

      Poista
  4. Tosi hyvin sopii! :)
    Täydellinen kesätukka.

    VastaaPoista
  5. HOT! Mä leikkasin oman pitkän tukkani suunnilleen samanmittaiseksi pari vuotta sitten, kampaajalta lähdettäessä se oli ihana, mutta en sitten omasta mielestäni osannut laittaa sitä itse. Mä olen sen verran laiska hiustenlaittaja, että pelkän harjan näyttämisen pitäisi riittää :D Kasvatin sitten pitkän reuhkani takaisin, mutta nyt tätä katsellessa lyhyt malli kutkuttelisi taas. Miten laitat tätä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Kun nyt on vasta eka aamu takana tän tukan kanssa ja en vielä oo pessyt tätä, on mitään tarkempaa paha sanoo, mut ihan föönillä ja satunnaisella suoristamisella mä tuun tän kanssa pärjäämään, laineita saan ihan vaan sillä että annan tukan kuivua itsesätään muotovaahdon kanssa :) Mun tukka kun on luonnostaan tosi taipuisa. Laiska hiustenlaittaja olen kyllä mäkin :D

      Poista
  6. Itse vakiintuneena nuttura- ja ponnarinaisena tein radikaalin vedon kuukausi sitten ja leikkautin long bobin! Oon ollut tosi tyytyväinen, parina päivänä on sotkunutturaa ikävöinyt hirveästi. Joka aamu pitäisi olla suoristamassa/laittamassa hiuksia, kun muuten tukka näyttää rumalta, mutta oon kehittynyt muun muassa erilaisissa lettikampauksissa hurjasti, sillä jotenkin on otsatukka täytynyt saada naaman edestä pois.

    Sulle sopii bob, värikin on kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Joo, lyhyttä tukkaa saa toki laittaa enemmän, mutta mulla on onneksi suht helposti hallittavissa tän mittaisena ja kerrostettuna tää :)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!