Missä olet, kesä? | Kissanpäiväkimara: Missä olet, kesä?

lauantai 27. kesäkuuta 2015

Missä olet, kesä?

Pari päivää saatiin nauttia auringosta, mutta siihenpä tämä kesä taas tyssäsi. Taas sataa sataa sataa sataa. Sateesta huolimatta mä olen yrittänyt tehdä kesäisiä juttuja, syönyt mansikoita ja jäätelöä ja jättänyt takin kotiin mahdollisimman usein. Käytiin pari viikkoa sitten jopa katsomassa jalkapalloa ekan puoliajan verran, mutta kastuttiin sen verran pahasti, että päätettiin lähteä sit kesken pois. (Jokainen, joka tuntee mua vähänkään enemmän tietää, että jalkapallo on mulle laji, joka nostaa mulla helposti karvat pystyyn, joten matsiin päätyminen oli taas pieni ihme.)

kesäkollaasi

Noin muutoin mun päivät on kuluneet pitkälti töissä. Lenkillekin tekisi kovasti mieli, mutta olenpahan taas liikuntakiellossa ja syön jo kolmatta vahvaa antibioottikuuria alle kahden kuukauden sisään. Jalassa oleva tulehdus ei vaan näköjään sittenkään ottanut talttuakseen. Tosi ärsyttävää, ettei saa liikkua, vaikka olo on muutoin hyvä. Vaan eipä tässä auta tapella vastaan. Mieluummin olen nyt lenkkeilemättä kuin hankkiudun osastolle saamaan suonensisäisiä antibiootteja. Työmatkoilla saan kuitenkin joka päivä liikuttua edes vähän, kun jätän auton kauemmas keskustasta. Meidän toimisto on nykyään aika makeella paikalla, suoraan Rotuaarilla. Vähän kyllä vaarallisesti joka päivä tulee kuljettua kauppojen ohi, joten shoppailuhoukutuksia on tavallista vaikeampi vastustaa. Parin viikon takaisella blogikirpparilla sain onneksi tavaraa hyvin eteenpäin, vaikka myyjiä ja asiakkaita oli tosi vähän.

kesäkollaasi2

Nyt mä nautin rauhallisesta viikonlopusta kotosalla. Huomenna olis tarkoitus lähteä kaverin kanssa syömään, muuten ei ole suunnitelmia. Pieni siivousoperaatio olisi kyllä paikallaan, kun ollaan kerrankin kotona rauhassa. Voisi sitten kuvata valmiin olohuoneenkin vihdoin tänne! Ensi viikonloppuna sitä ohjelmaa on sitten enemmän, kun J lähtee pienelle mönkijäreissulle Tapiskalle ja itsekin ajelen varmaan Pudasjärvelle kaverin mökille päiväseltään kyläilemään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!