Päivän asu #13 -- Pinkkiä ja sinistä | Kissanpäiväkimara: Päivän asu #13 -- Pinkkiä ja sinistä

lauantai 19. syyskuuta 2015

Päivän asu #13 -- Pinkkiä ja sinistä

pink-ootd

Mä heräsin tänään taas ihmettelemään että mihin tää aika oikein juoksee, kun yhtäkkiä ollaan jo yli syyskuun puolen välin ja harjoitteluakin on jäljellä enää kaksi viikkoa. Viime aikoina oon ollut tosi stressaantunut mm. Sennin takia, mutta nyt alkaa onneksi helpottaa monilta osin. Sennin käytös on pikkuhiljaa alkanut normalisoitumaan, reissut ja työharjoittelun loppu lähestyy ja opparin aihe on aika hyvin jo tiedossa. Kohta loppuu tämä mun sinkkukuukausikin, kun J tulee kotiin ensi perjantaina. Tänä viikonloppuna oon keskittynyt Sennin kanssa lenkkeilyyn, siivoiluun ja muutamiin koulujuttuihin, niin on helpompi sitten kolmen viikon päästä karata ulkomaille. Huomenna ajattelin yhden työhomman jälkeen lähteä pitkästä aikaa uimaan, kun koko kesänä en ole käynyt hallilla.

Viime lauantaina näiden kuvien oton aikaan oli jopa vielä vähän kesäistä. Nyt kun on kaksi päivää satanut ja ollut pimeää, alkaa tuntua ihan kunnolla syksyltä. Viime lauantaina mä pukeuduin pitkästä aikaa pinkkiin. Oon aika kova jumittamaan hyvin neutraaleissa väreissä (kerran mun kaveri ei tunnistanut mua kaupungilla, kun päällä olikin persikan värinen paita), joten vaihtelu virkistää. Käytiin tuolloin J:n kanssa syömässä ja ajelulla Toppilansaaressa fiilistelemässä tyrnipensaita. Tyrnimehu on niiiin hyvää, pitäis juoda useammin! Nyt alkaa pikkuhiljaa olla sellaiset säät, että kevyt takki on tarpeen useimmiten. Pitäisi kaivella esille myös pipot ja kaulaliinat, pistää kesävaatteet talviteloille ja lankata kengät. Sellaista kivaa syyspuuhastelua! 

pink-ootd2

Farkut ja neule - Ellos
Takki - Zizzi
Kengät - DinSko
Laukku - Deena&Ozzy

tyrni

2 kommenttia:

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!