Päivän asu #14 -- Syksy | Kissanpäiväkimara: Päivän asu #14 -- Syksy

torstai 8. lokakuuta 2015

Päivän asu #14 -- Syksy

pipo3

Iiks, huomenna on lähtö Walesiin! Oon niin intona, että heräsin tänään seitsemältä. Mä en ole vielä edes aloittanut pakkausta, mutta onneksi mulla on edes pyykit pyörimässä. Rahat on vaihdettu, tuliaisia käyn ostamassa vielä tänään Iin reissun jälkeen ja sit alkaa kaikki olla valmista. Illalla sauna lämpimäksi ja  aikaisin nukkumaan vaan. 

pipo4

Takki - Zizzi
Neule - Ellos
Farkut - Lindex
Kengät - DinSko
Laukku - Deena&Ozzy
Pipo - Elvine
Koru - H&M

Tällä viikolla mä oon nautiskellut vapaista, siitä että saa nukkua just niin pitkään kuin huvittaa ja velvollisuuksia ei oo ollut sen enempää, kuin että piipahdin tänään hakemassa työpaikalta harjoittelutodistuksen. Nää päivät on vilahtaneet ohi kyllä ihan supernopeasti. Maanantaina käytiin kahvilla Sitan ja Sarkun kanssa, Päällä oli tosi simppelisti valkoinen neule ja revityt farkut, päässä ekaa kertaa tälle sykysyä pipo. Tällä viikolla on alkanut olla jo toooosi kylmä, aamulla oli seitsemän astetta pakkasta! Ihan hullua! Sita ja Sarkku on ihan ehdottomasti yksiä parhaita tyyppejä, joihin oon blogiurallani törmännyt. Nytkin viihdyttiin kevyesti pari tuntia Coffee Housessa kaakaolla ja kahvilla. 

pipo1pipo2
Asukuvista kiitokset Sarkulle! ♥

Eilen kävin myös äidin ja pikkusiskoni kanssa syömässä. Tuli siinä puheeksi, että sisko tarvitsisi puvun Wanhojen tanssejaan varten. Ruoan jälkeen päätettiin nopeasti kyselemässä Morsiusatelee Katariinasta, josko löytyisi vapaita sovitusaikoja tälle päivää, mutta päädyttiinkin sovittamaan siskolle jo samantien yhtä pukua. Ja voi veljet, se oli kaunis puku se! Ei me muuta enää katsottukaan, se oli siinä. Homma hoidossa vartissa. Kivat nostalgiafiilikset tuli kun muisteli omia tansseja, joista alkaa olla jo yhdeksän vuotta. Voiskohan ne tanssia vielä kertaalleen 26-vuotiaana? 

Nyt mä lähden kaiveleen matkalaukkua esiin, palaillaan seuraavan kerran Cardiffista! 

4 kommenttia:

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!