Terveisiä Cardiffista! | Kissanpäiväkimara: Terveisiä Cardiffista!

lauantai 17. lokakuuta 2015

Terveisiä Cardiffista!

cardiff2

Haa, netti toimii vihdoin sen verran, että saa kuvat Flickriin ja blogiin asti! Mä olen nyt siis viikon verran hengaillut täällä Cardiffissa, ja nauttinut ihan kympillä. Oon tän viikon aikana ottanut ihan rennosti, nukkunut pitkään, kierrellyt kaupungilla kameran ja toisen pikkuserkun kanssa kanssa ja nähnyt sukulaisia. Reissu on aika tarkalleen puolessa välissä, ja ensi viikollekin riittää kyllä tekemistä. Tänään osa porukasta lähti uimaan, mutta itse ajattelin suunnata kaupungille ostamaan tuliaisia ja johonkin kahvilaan istumaan.

cardiff6cardiff4cardiff5

Täällä on selvästi kyllä syksy jo näkyvissä, mutta ilmat on paljon lämpimämmät kuin Oulussa. Mulla on ulkona koko ajan kuuma, mutta öisin palelee, kun 200 vuotta vanha talo on aika vetoinen. Ostinkin ihan supersöpön pupuhupparin lämmittämään öitä. Odotin syyssateita, mutta vielä ei ole tullut pisaraakaan vettä, mikä on pelkästään hyvä juttu. Jotenkin jännä olla täällä, kun näin viidennellä kerralla kaikki alkaa olla jo tosi tuttua, vaikka joka kerta olen asunut eri osoitteessa. Nyt on toisaalta myös eka kerta, kun mulla on ollut ikävä kotiin, sillä tää on eka kerta, kun olen ollut yli kaksi viikkoa erossa J:sta. Mutta kohtapa me taas nähdään, ja tasan kuukauden kulutta näihin aikoihin ollaan itseasiassa just lähdössä Thaimaahan. Ei paha tapa viettää syksyä! Pääsee karkuun sitä kaikkein pimeintä ja tylsintä aikaa, mutta tullaan sopivasti kotiin fiilistelemään joulua. 

cardiff3cardiff1

Joka kerta Cardiffissa on pakko päästä tervehtimään Animal Wallin leijonaa, joka on yhä edelleen yksi mun suosikkijutuista koko kaupungissa. Testattiin tällä reissulla ekaa kertaa myös Jamie's Italian, ja mun bolognese oli kyllä ihan mielettömän hyvää! Hyvin mua hemmotellaan kyllä täälläkin, sillä mun pikkuserkku on ihan loistava kokki. Eilen tosin kokkailin itse koko porukalle makaronilaatikkoa, joka on mun oma bravuuri.

Nyt mä taidan kuitenkin napata takin niskaan ja suunnata kaupungille, palataan seuraavalla kerralla Barry Islandin kuvien kera! 

4 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia :) Varsinkin tuo, missä kurre on täyttelemässä talvivarastoaan

    VastaaPoista
  2. Oi syksy näyttää niin kauniilta siellä! Ihania kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Täällä on kyllä kaunista!

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!