26 | Kissanpäiväkimara: 26

maanantai 16. marraskuuta 2015

26

birthday2
(Korvakorut ja liivi blogin kautta saatu) 

Tänään mulla tuli täyteen 26 vuotta matkaa tällä pallolla. Ollaan lähinnä siivoiltu ja pakkailtu kotona, mutta kävi meillä yksi kaveri ja mun perhettä kahvillakin. Tarjolla oli mokkapaloja, kuten ihan jokaisena mun syntymäpäivänä. Äiti kysyi tuossa kahvitellessa, että tuntuuko miltään. No ei oikeastaan, vaikka aiemmin päivällä vähän kriiseilinkin sitä, miten lähellä se kolmenkympin rajapyykki on.  Pienenä mä kuvittelin mun elämän hyvin erilaiseksi, kuin mitä se nyt on. Oon kuitenkin ihan pirun onnellinen siitä, missä mä nyt olen. Olen onnellisesti naimisissa, meillä on mukava koti ja ihanat lemmikit mutta vapaus vielä tulla ja mennä miten tahdotaan, olla spontaaneja ja mukavuudenhaluisia. Mulla on ihania ystäviä, joihin tiedän voivani luottaa kuin kallioon. Koulu- ja työasiat on mallillaan ja vapaa-aika kuluu kivojen harrastusten parissa. Huomaan itsessäni sellaista iän tuomaa järkevyyttä ja harkintaa, mitä vielä muutama vuosi sitten ei ollut. Toisaalta olen vielä ihan kakara väristyskirjoineni, Disney-leffoineni ja dalmatialaistennareineni. Enkä kokonaan aio aikuiseksi kasvaakaan.

Huomenna me suunnataan J:n kanssa Krabin auringon lämpöön, joten palaillaanpa seuraavalla kertaa pikkuisen kivemmista maisemista! :)

13 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi kuule kyllä se on hyvä että oma mieli pysyy nuorena ja raikkaana .Itse olen huomannut sen nelikymppisenä kun ihailee nuorten vaatteita ja huomaa etteihän noita voi enää käyttää kun ne on nuorisolle 😁

      Poista
  2. Hyvvää ja turvallista matkaa sekä palijon onnea vielä täälläki <3 !

    VastaaPoista
  3. Onnea, Tiina! Mulla tulee 23 täyteen tasan viikon päästä ;)

    VastaaPoista
  4. TIINAAA ONNEAAA!!! Ja ihanaa matkaa laittele kuvia ja viestiä <3

    VastaaPoista
  5. Myöhästyneet synttärionnittelut!

    Täällä on sulle haaste: http://vintagella.fi/wordpress/blogihaaste-2/

    VastaaPoista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!