Hetkiä Krabilla | Kissanpäiväkimara: Hetkiä Krabilla

maanantai 23. marraskuuta 2015

Hetkiä Krabilla

krabi6krabi3krabi2krabi1krabi4krabi7krabi5

Ollaan pian puolivälissä matkaa, ja voin kertoa, että ollaan nautittu täysin rinnoin! Ensimmäinen viikko ollaan otettu rennommin tässä lähialueella mm. Nopparat Tharan, Ao Nangin ja Railayn rannoilla sekä oman hotellin altaalla, mutta toisella viikolla olisi tarkoitus suunnata enemmänkin saaristoon snorklaamaan. Lauantaina hemmoteltiin itseämme myös parin tunnin kylpylähoidolla. Kokovartalokuorinta ja -hieronta sekä kasvohieronta sai olon niin rennoksi, että nukahdin iltakahdeksalta.

Lämpö täällä on jotain ihan uskomatonta, pitkälti yli +30 asteessa mennään. Eilen illalla ja tänään on satanut, mutta muuten ollaan selvitty parilla pikaisella kuurolla. Mä olen ahkerasta rasvaamisesta ja hatuista huolimatta onnistunut polttamaan pikkuisen läntin päänahkaani ihan hiusrajasta, mutta muuten olen onneksi selvinnyt palovammoitta. Pikkuisen olen väriäkin saanut pintaan, mikä on pieni ihme! Me lähdetään tässä kohta lounaalle ja illemmalla mä menen kasvohoitoon. Huomenna luvassa olisi snorklausta...

Että ei ollenkaan hassumpi viikon aloitus! :)

1 kommentti:

  1. Oi vitsi kuulostaa ihanalta ! Oon ite lähössä samalle suunnalle tossa kuukauden päästä Etelä-Thaimaahan nii ihana virittäytyä tunnelmaan täällä pimeessä Oulussa tämmösiä postauksia lukiessa! :) Toivottavasti on ollut ihana reissu! Terkuin, Kaisa (Ambitions)

    VastaaPoista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!