Päivän asu #15 -- Uusia juttuja Walesista | Kissanpäiväkimara: Päivän asu #15 -- Uusia juttuja Walesista

tiistai 3. marraskuuta 2015

Päivän asu #15 -- Uusia juttuja Walesista

ootd-fall4

Heips! Täällä on flunssa saanut musta ihan kunnolla yliotteen, ja päivä on mennyt pyjamassa How I met your motheria katsellen. Onneksi kaupasta löytyi pitkästä aikaa Riitan Herkun tyrni-appelsiini-keittoa ja mulla on Walesista ostettu uusi, pehmoinen pyjama. Halusin vielä erikseen kiittää ihanista kommenteista, mitä ootte laittaneet tuohon Sennin poismenoa koskeneeseen postaukseen. Ootte ihania! ♥ Me täällä kyllä pärjäillään, vaikka mä edelleen aamuisin kuvittelen Sennin odottelevan mua alakerrassa. Pääasiassa olo on enää vain helpottunut, sillä viimeiset kuukaudet Sennin kanssa oli niin raskaita, ettei sitä jotenkin enää edes tajunnut, kuinka kireitä ja stressaantuneita me J:n kanssa molemmat oltiin.

Mä olen taas onnistunut sotkemaan unirytmini ihan kunnolla, viime yönä nukahdin vasta joskus puoli neljän aikaan, kun vietin koko päivän sohvan nurkassa niistäen ja koko yönkin olin tukkoinen. Heräsin tänään tosin jo vähän aiemmin, joten voisi yrittää aiemmin nukkumaankin. Tällä viikolla alan aktiivisemmin kasailemaan materiaalia opparia varten, kasailemaan ensimmäisiä luonnoksia ja niin edelleen. Thaimaan reissu siintää tasan kahden viikon päässä, sitä ennen on vielä isänpäivä, mun synttärit ja viikonloppuvisiitti Rovaniemelle muuttaneen kaverin luo. Kemissäkin haluaisin jossain vaiheessa piipahtaa. 

ootd-fall5

Nämä kuvat on otettu viime viikolla, kun lämpöasteet vielä pyöri nollan tietämillä ja tuo toppatakkikaan ei ollut yhtään liikaa. Käytiin pitkästä aikaa Sitan kanssa meidän perinteisillä kahvitreffeillä. Mulla oli päällä paljon uusia, Walesista löytyneitä juttuja, joista ehdottomasti suosikeiksi on nousseet nuo kengät ja reppu, molemmat halpisliikkeistä, mutta osoittautuneet käytössä tosi nappiostoksiksi. Muita uusia juttuja on myös nuo Primarkin housut, Urban Outfittersin kaulaliina ja söpö panta. 

Mä oon Timberlandeja katsellut jo viime vuonna sillä silmällä, mutta jostain syystä ne ei vaan koskaan ole sopineet mun jalan mallille. Tarvitsin muutenkin nilkkurit, jotka ei olisi mustat. New Lookissa jo hipelöin yhtä paria useampaan otteeseen ostamatta, ja kun viimein olisin ne ostanut, ei mun kokoa enää ollut jäljellä. Sattumalta bongasin nuo omat kenkäni viereisestä liikkeestä. Kivempi malli ja materiaali, pitävä pohja, lämpöinen vuori ja keveys, kaikki nappiin. Hintakin vain 25 puntaa, 15 puntaa vähemmän kuin New Lookin versioilla. Mukaan lähti. 

Tuo reppu löytyi Primarkista kymmenellä punnalla. Tuli mieleen mun äidin vanha reppu, joka mulla oli koulussa joskus pikkutyttönä. Tuo on yllättävän tukevan oloinen ollakseen Primarkin reppu, ja keinonahkakin on tosi kivan tuntuista käteen. Oon viime aikoina alkanut käyttää enemmän reppuja kuin muita laukkuja, ihan vaan koska on kiva, että kädet on vapaana kaupungilla liikkuessa. 

ootd-fall2

Takki - Zizzi
Paita - KappAhl
Huivi - Urban Outfitters
Housut ja reppu - Primark
Kengät - Deichmann
Panta - New Look

Tämän viikon alku onkin ollut sitten omituisen lämmin, kun ollaan pyöritty siinä kymmenen asteen tietämillä. Viime vuonna tähän aikaan oli jo lunta. Kerrassaan outo syksy! Mä en millään vielä sisäistä edes sitä, että jouluun on alle kaksi kuukautta. Ensi viikolla on jo ensimmäiset (ja todennäköisesti ainoat) pikkujoulut, joita juhlistetaan oululaisten bloggareiden kesken. Ihan kiva kyllä päästä karkuun niitä pimeimpiä viikkoja, ja tulla sitten kotiin sopivasti fiilistelemään joulua!

ootd-fall1

2 kommenttia:

  1. Apuaa toi reppu on ihana! Ja sopii hyvin talveen ja kesään. Harmi kun ei Suomessa myydä :/ Kiva postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Sulla pitää lähteä reissuun ;)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!