Istuvat rintaliivit netistä? -- Lumingerie | Kissanpäiväkimara: Istuvat rintaliivit netistä? -- Lumingerie

tiistai 29. joulukuuta 2015

Istuvat rintaliivit netistä? -- Lumingerie




lumingerie6

Pari viikkoa sitten mä sain kutsun tulla tutustumaan oululaisen, verkossa toimivan alusvaateliike Lumingerien valikoimaan heidän toimistolleen yrityksen omistajan, Mervin johdolla. Lumingerie tarjoaa alusvaatteita, uimapukuja ja muita vaatteita kurvikkaille naisille, D-kupista ylöspäin. Mä oon itse ensimmäisen kerran tutustunut Lumingerieen tän vuoden alussa, kun vietettiin oululaisten bloggaajien kesken alusvaateiltaa. Sen jälkeen oon tilannut heiltä muutamat alusvaatesetit itsellenikin, ja olen aina ollut erittäin tyytyväinen. Esimerkiksi mun suosikki urheiluliivit olen hankkinut Lumingerielta, ja nyt tuota Panache Sportia on tarjolla ihan supersöpössä kuosissa.

lumingerie5

Itseäni aluksi epäilytti kovasti rintaliivien tilaaminen netistä, sillä jos jokin vaate vaatii tarkkaa sovitusta ennen ostopäätöstä, niin rintaliivit. Sen jälkeen kun itse tajusin oikean kokoisten, laadukkaiden rintaliivien merkityksen pukeutumisessa, oon ollut tosi tarkka siitä, mitä liivejä käytän. Ja siinä missä muissakin vaatteissa, myös rintaliiveissä koko vaihtelee aina hieman eri merkkien ja mallien välillä, mulla itselläni esimerkiksi on ympärysmittoja välillä 80-85 ja kuppikokoja välillä E-G. Lumingeriella on kuitenkin tosi selkeät ohjeet siitä, miten itsensä tulisi mitata, miltä sopivien liivien tulisi tuntua ja miten eri merkkien liivien koot vertautuvat toisiinsa. Tarvittaessa asiakaspalveluun voi myös laittaa viestiä, niin ammattilaiset neuvovat lisää. Ja kun toimitus ja palautus on ilmaista ja nopeaa, onnistuu vaihtokin helposti.

lumingerie3lumingerie2

Tällä kertaa mä sain kuitenkin sovitella liivejä Lumingerien toimistolla ihan paikan päällä. Yhteistyön merkeissä sain sopivimmat liivit testattavaksi kotiini. Elomin Anushka-liivit on aika matalaa mallia, kevyesti topatut ja hieman kohottavat. Punaisen ja mustan pitsin yhdistelmä on jopa aika jouluinen, mikä sopii tähän ajankohtaan just nappiin! Toisaalta juuri tuo väriyhdistelmä toi mulle mieleen myös Moulin Rougen ja cancan-tytöt. Tähän samaan settiin kuuluu myös tosi kivat, läpikuultavat alushousut.

lumingerie1

Vaikka yleensä mä suosin täysin sileitä kuppeja, niin näihin olen kyllä tykästynyt, vaikka nämä ei aivan ohuimpien paitojen alle sovikaan, ettei kupin saumat tai tumma väri paista läpi. Istuvuus näissä on todella hyvä, juuri sellainen, että näiden kanssa voi ihan oikeasti unohtaa, että on rintaliivit päällä ollenkaan. Itsellä on näistä käytössä koko 85F eli juuri se, jota mä useimmiten käytän. Nämä on myös pysyneet ahkerasta käytöstä huolimatta napakoina, jotkut liivit kun tuppaavat venähtämään todella nopeasti.

Panostatteko te laadukkaisiin alusvaatteisiin?

(Bloggaaja ei hyödy linkkien kautta tehdyistä tilauksista rahallisesti)

3 kommenttia:

  1. Iso peukku rohkeista kuvista! Toivottavasti et saa mitään lokaa niskaan nämä julkaistuasi! Harmi että omaan kroppaan Lumingerien tuotteet ovat liian suuria, mutta tarkoituksena olisi kyllä joskus käyä ihan liikkeessä "ammattilaisella" tarkistuttamassa että onko se koko mitä yleensä ostan, oikeasti minulle se oikea. Hyvä postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kannattaa tosiaan käydä mittauttamassa itsensä ammattilaisella, sillä tulos voi ihan tosissaan yllättää. Itsehän käytin ennen kokoa 80D ja ammattilaisella käytyäni koko pomppasikin G:hen.... :D

      Poista
    2. Samaa mieltä Tiinan kanssa! Todella harva naisista on oikeasti alle D-kupin, joten nyt vaan mittailemaan itseään :) Lumingerien sivuilla on tosiaan tuo laskuri, joka on ihan hyvä lähtökohta! Ihania kuvia ja kiva, että löysit sopivat mieleiset :) Ja jos on pakko vähän nillittää niin minusta alusvaatekuvissa ei ole mitään erityisen rohkeaa (no joo, itelle ne on blogin takia arkipäivää) vaan ihan normaalijuttu. Kaikkihan tuolla biitsillä on puolialasti kesällä eikä siellä kukaan oo moksiskaan! :D Monesti bikinit on vielä pienempiä kuin alusvaatteet... Ja suomalaisetki käy saunassa vieraiden ihmisten kanssa niin ihme patsastelua tän alusvaatejutun kanssa välillä ihmisillä. Niin muuten, oot Tiina tosi kaunis muuten <3 Jos en oo muistanu aikasemmin sanoa!

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!