Päivän asu #16 -- Vuoden ensimmäinen | Kissanpäiväkimara: Päivän asu #16 -- Vuoden ensimmäinen

maanantai 1. helmikuuta 2016

Päivän asu #16 -- Vuoden ensimmäinen

helmikuu2

Hei, mihis se tammikuu vilahti? Aika on mennyt ihan hurjan nopeasti, varsinkin kun J oli loppukuusta kaksi viikkoa Liettuassa ja itsekin vietin paljon aikaa toimistolla. Nyt ollaan kuitenkin taas saman katon alla, ja kummasti sitä vain arvostaa yhteistä aikaa parin viikon sinkkuilun jälkeen. Vaikka yksinolo on kivaa, on vielä kivempaa kun toinen tulee kotiin.

helmikuu1

Takki - Zizzi
Mekko - Global
Laukku - Primark
Kengät - DinSko

Otin tavoitteekseni blogin suhteen postata tänä vuonna enemmän asukuvia, ja napattiinkin nämä kuvat eilen ennen kuin mentiin käymään mun isovanhempien luona. Päällä oli alennusmyynneistä bongattu supermukava ja lämmin neulemekko ja Zizzin söpö villakangastakki. Toinen tän vuoden tavoitteista onkin käyttää enemmän mekkoja ja hameita, ja musta tuntuu, että tuun onnistumaan siinä ihan hyvin! Tuon takin ostin viime vuoden puolella Zizzin verkkokaupasta, ja oon aika ihastunut. Tuo on juuri sopivan rento ja tuo asuihin mukaan vähän enemmän jujua kuin pelkkä yksivärinen takki. Mukana oli myös Primarkista syksyllä ostettu hapsulaukku, joka tosin tällä hetkellä tuntuu tosi ärsyttävältä, sillä tuo ketju lipsuu koko ajan paksumman takin hartialta. Pitää harkita, myisikö tai antaisiko tuon eteenpäin.

helmikuu4

Mulla on taas ollut kunnon hiuskriisi päällä jo muutaman viikon ajan, ja tänään sain vihdoin aikaiseksi varata ajan kampaajalle. Edellisestä värjäyksestä ja leikkauksesta on aikaa jo lähes kahdeksan kuukautta, joten alkaa olla jo korkea aika tehdä jotain! Oon kovasti ikävöinyt punaista tukkaa, mutta taidan silti pysytellä vielä toistaiseksi luonnollisen vaaleassa värissä, sillä onhan tää nyt vaan niin paljon helpompaa pitää kivana. Pituuden kanssa olen vähän kahden vaiheilla, tää alkaa olla taas juuri sopivan mittainen ponnareille, mutta lyhyempikin tukka oli kyllä tosi kiva.... Auttakaa mua päättämään! Lyhennetäänkö taas vai siistitäänkö vain kuivat latvat pois?

helmiuu3

Nyt mä lähden väsäilemään bataattiranskiksia ja lihapullia ja syvennyn illaksi Lena Dunhamin kirjaan Sellainen tyttö. Bongasin tän Cittarista vitosella, ja oon nauranut ihan hysteerisenä tälle, suosittelen! 

10 kommenttia:

  1. Ihana Tiina! Kiva asu ja vitsit ku tekis mieli bataattiranuja! :) xx

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Haha, oon harvinaisen tyytyväinen siihen itsekin! :D

      Poista
  3. Mäkin mietin hiusten pätkäisyä just nyt! Se voisi olla kiva piristys kevättä odotellessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin vois :D Mun mieli tosin vaihtuu tässä about tunnin välein :D

      Poista
  4. Älä leikkaa :) Tuo pituus sopii sulle!

    VastaaPoista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!