Urban Decayta Oulusta | Kissanpäiväkimara: Urban Decayta Oulusta

perjantai 15. huhtikuuta 2016

Urban Decayta Oulusta





Eilen torstaina Oulussa avattiin uusi kauppakeskus Valkea, ja siinä samassa avattiin myös Sokos-tavaratalo. Mä pääsin tutustumaan Sokoksen kosmetiikkaosastolla Urban Decayn pisteeseen jo keskiviikkona ennen avajaisruuhkia, kun brändi meikkitaiteilija Laura Ahola esitteli mulle valikoimaa ja teki mulle pikaisen huulimeikin ja rajaukset. 

urbandecayoulu6

Mä oon ensimmäisen kerran testannut Urban Decayn tuotteita pari vuotta sitten, kun ostin New Yorkista alkuperäisen Naked-paletin. Sen jälkeen en ole hirveästi muita luomivärejä käyttänytkään arkena. Sen syvällisemmin en kuitenkaan merkkiin ole aiemmin tutustunut, joten oli tosi mielenkiintoista kuulla brändin historiasta enemmän.

Tänä vuonna 20 vuotta täyttävä Urban Decay on perustettu Kaliforniassa, ja ideana on alusta asti ollut tuoda markkinoille värikkäitä, räväköitä tuotteita. Värivalikoima on siis tosi laaja, ei pelkkää pinkkiä ja beigeä. Meikkivoiteista löytyy muuten hyviä vaihtoehtoja tummaihoisillekin! "Beauty with an edge" on ollut brändin mottona alusta asti. Tuotteet on tarkoitettu aivan kaikille meikkejä rakastaville ihmisille, ei vain ammattilaisille. Kaikki Urban Decayn tuotteet ovat eläinkokeettomia, ja 75% tuotteista on täysin vegaanisia ja siveltimet ovat synteettisiä. 

urbandecayoulu3urbandecayoulu2

Urban Decayn piste löytyy siis nyt Oulussa Sokoksen kosmetiikkaosastolta. Oulun lisäksi Urban Decayta voi ostaa Suomessa liikkeestä myös Tampereelta ja Helsingistä, jonne pisteet avattiin viime vuoden puolella. Tuotevalikoima on kaikissa kolmessa paikassa sama, eli kaikki tuotteet tulevat aina kaikkiin kolmeen paikkaan myyntiin. 

Mä itse tykkään Urban Decayssa eettisyyden lisäksi tosi paljon myös siitä, että tuotteet ovat monikäyttöisiä. Esimerkiksi luomivärejä voi käyttää kuivana tai kosteana, ja niillä voi tehdä myös rajaukset. Ennestään tiesin tosiaan Naked-paletit ja silmäluomien pohjustukseen tarkoitetut Primer Potionit, mutta tällä kertaa ihastuin ihan erityisesti merkin huulipuniin ja -kiiltoihin, joista löytyy sävyjä yhteensä parisen kymmentä eri vaihtoehtoa. Laura teki mulle huulimeikin Streak-sävyisellä, korallinpinkillä huulipunalla, ja silmät rajattiin vielä tummalla vihreällä. Ei se mulle tyypillisin meikki, mutta muutaman minuutin totuttelun jälkeen tykkäsin hurjasti!

urbandecayoulu1

Mä sain pisteeltä lähtiessäni mukaan vielä goodie bagin, josta löytyi huulipuna ja -kiilto, eyeliner ja luomiväri. Tänään postissa tuli vielä Naked 3 -paletti, ja veikkaanpa vähän, että nämä tuotteet tulee olemaan ahkerassa käytössä jatkossa! 

Ootteko te testanneet Urban Decayn tuotteita? 

4 kommenttia:

  1. Ihan törkeen makeet rajaukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Harvemmin rajaan alaluomea sisäpuolelta mitenkään, niin hetki piti totutella, mutta tykkään kyllä itsekin! :)

      Poista
  2. Mulle on vähän suolaa haavoihin hieromista tää UD:n tulo myyntiin omaan kotikaupunkiin. Itse en ole enää L'oréalille myynnin jälkeen UD:tä ostanut ja ennen kuitenkin UD oli mun ehdottomia lempimerkkejä.
    Mutta kivahan se on, että tänne Ouluun saadaan jotain uutta, vaikka itse en nyt tästä enää mitenkään hyödykään :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, toki silloin jos boikotoi koko L'Orealia, ei paljon enää UD:n Ouluun tulosta kostu. Mutta onneksi tosiaan Sokoksen myöt tuli muitakin uusia merkkejä tarjolle Ouluun! :)

      Poista

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!