Päivän asu #17 -- Kevään suosikit | Kissanpäiväkimara: Päivän asu #17 -- Kevään suosikit

maanantai 2. toukokuuta 2016

Päivän asu #17 -- Kevään suosikit

Vappu tuli ja meni, ja nyt eletään jo toukokuuta. Kelit on täällä Oulussa pyörineet jo muutaman päivän siinä +15 asteen tietämillä, mutta mä olen jo pidemmän aikaan liikkunut jo hyvin kevyessä takissa ja ilman pipoa ja kaulaliinaa. Toukokuu tulee olemaan kiireinen, mutta luvassa on onneksi paljon kivoja juttuja, joista kerron lisää sitä mukaan kun niiden aika tulee! Yhdestä isosta jutusta olenkin kertonut jo Instagramin puolella, mistä mut löytää nimimerkillä @tiiiinasi!

ootdblackdenim1ootdblackdenim2

Takki - Zizzi
Housut - Lindex
Paita - Global
Laukku - Global
Kengät - Nike
Aurinkolasit - Emporio Armani


Tämä kuvissa näkyvä asu on ollut eräänlainen univormu mulle tänä keväänä. Nämä kuvat me otettiin Sarkun kanssa itseasiassa jo pari viikkoa sitten, kun treffattiin pikaisesti eräänä aamupäivänä kuvien merkeissä. Nuo Lindexin joustavat mustat housut on ihan törkeen mukavat päällä, mutta silti skarpin näköiset. Mun on pakko tässä piakkoin hakea toiset samanlaiset, sillä huomasin viikonloppuna, että noissa on reikä sellaisessa kohtaa, ettei sitä voi oikein korjata. :( Zizzin takki on alelöytö alkuvuodesta, maksoin tuosta alle kuusi euroa, kun Zizzillä oli parin päivän verran tarjous, jolla sai viisi aletuotetta yhteishintaan 30 euroa. Takin ja housujen pariksi sopiikin sitten melkein mikä paita tahansa, tällä kertaa se oli Globalin denimpaita. 

ootdblackdenim4ootdblackdenim3

Näissä kuvissa näkyy myös mun uusi suosikkilaukku. Mun pari vuotta vanha Urban Decaysta ostettu laukku otti ja hajosi muutama viikko sitten, ja vähän hädissäni lähdin Stokkalta etsimään uutta. Globalilta löytyikin sitten tosi kiva yksilö. Simppeli malli, juuri sopivan mittainen olkahihna ja paljon tilaa. Toinen uutuus on Teneriffalta löytyneet aurinkolasit. Mun on jo pitkään ollut tarkoitus hankkia vähän laadukkaammat aurinkolasit esimerkiksi autoilua varten, mutta niitä täydellisiä ei löytynytkään ihan heti. Sovittelin Teneriffalla esimerkiksi useita Ray Banin malleja, mutta mitkään ei vaan tuntuneet istuvan kivasti mun kasvoille. Sitten bongasin nämä Emporio Armanin lasit ja ihastuin ihan täysin. Klassinen malli, vähän tehosteväriä ja ihanan kevyet nenällä. Kelpaa! Jalkaan vielä ikisuosikit, Niken Freet, niin kevään univormu menoon kuin menoon on valmis! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitokset niin ruusuista kuin risuistakin! Kaikki asialliset kommentit julkaistaan ja pyrin vastaamaan niihin mahdollisimman pian!